09:00

Kartki - zawieszki prezenciki

Czy powoli kończymy temat kartkowania świątecznego? Jeśli tak, to na sam koniec chciałam Wam pokazać moje malutkie prezenciki jakie zrobiłam dla współpracowników mojego męża. Nie potrafię pójść w gości z pustymi rękoma, dlatego wymyśliłam takie malutkie karteczki - zawieszki, które jednocześnie mogą być piękną ozdobą na choinkę. 



 
Poznajecie kolekcję papierów Świąteczna historia? Jest tutaj też odrobina kolekcji Białe jak śnieg. 






Z drugiej strony wypisałam życzenia. 


Wszystkie zawieszki pięknie zapakowałam a na wigilii było losowanie :)



Mały drobiazg, a myślę że ucieszył każdego.
Wszystkiego najlepszego w pierwszy dzień Świąt dla Was wszystkich!

Natalia Niedostatkiewicz 
NNArt 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger