09:00

Świąteczny tag

Witajcie :)
Po wczorajszym dniu, pełnym emocji, miłych spotkań z Mikołajem czas na coś delikatnego. Na dzisiejsze spotkanie z Wami zrobiłam mój pierwszy w życiu tag i to jeszcze całkiem sporych wymiarów.
Hello :)
After yesterday which was a day full of emotions and nice meetings with Santa, today it's time for something delicate. And I prepared my very first tag and it's quite big.


                 Do jego ozdobienia użyłam przecudne papiery z kolekcji "Białe jak śnieg" z dużego bloczka oraz elementy do wycinania. Dodatkowo idealnie spasował mi tutaj arkusz papieru 01 z kolekcji "Nauka na całe życie". 
I used amazing papers from 'White as snow' collection from 12"x12" set and from Flowers set. I also used 01 sheet form 'Whole life learning' collection which was jus perfect for this project.




Delikatnie zmediowałam całość i przyprószyłam śniegiem. Myślę, że tag całkiem fajnie nadaje się na dekorację świąteczną, dlatego już niebawem zawiśnie u mnie w domu.
I used a little bit of mixed-media and added some fake snow. I think that this tag can be a perfect Christmas decoration so I will definitely use it in my house.






Dziękuję Wam za uwagę i serdecznie pozdrawiam,
Thank you for your attention. Best regards,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger