08:00

Layout pachnący kwiatami jabłoni

 Święta minęły. Teraz możemy całkowicie skoncentrować się na wiosennych pracach i liczyć na szybkie przybycie wiosny. Na moim biurku już zagościła, nawet zakwitły u mnie jabłonie!
So the New Year holidays have passed.  Now we can completely immerse ourselves in the spring projects and dream of her early arrival.  Spring is already on my table and an apple tree is blooming!


Dziś pokażę Wam moją nową pracę z kolekcji "Rajska jabłoń". Postanowiłam stworzyć blejtram w kształcie jabłuszka.
Today I will show you my new project from the "Paradise Apple Tree" collection.  I decided to make an apple-shaped canvas.
 

Aby to zrobić wycięłam sama z tektury kształt jabłka i pokryłam moją bazę warstwą białego gesso. Następnie wycięłam ciut mniejsze jabłko z arkusza 04. Jako, że planowałam pracować z farbami, pokryłam papier scrapowy przezroczystym gesso, aby go w ten sposób wzmocnić i chronić przed efektami pracy z farbami i wodą.

To do this, I cut out an apple shape from cardboard, drawing it in free form by hand and covering it with a layer of white acrylic gesso.  Next, I cut out a slightly smaller apple from sheet 4 Since I plan to work with paints, I covered a sheet of scrap paper with transparent gesso, thereby strengthening it and protecting it from the effects of paints and water.


Podczas schnięcia papier może się wyginać jeśli wcześniej przykleimy go do tektury, dlatego lepiej przykleić papier scrapowy po skończonej pracy z farbami.
  During drying, the paper may swell if you glue it on cardboard in advance, it is better to postpone the gluing after working with paints.  


Wycięłam mnóstwo niesamowicie pięknych elementów z zestawu Flowers. 
I zaczęłam wybierać dodatki do dekoracji zdjęcia: tekturkę w romby, która wygląda jak wafel - pokryłam ją brązowym pudrem embossingu, tekturki gałązki, kwiaty i motyle - pokryłam je różnymi pudrami do embossingu.
I cut a lot of incredibly beautiful die cuts out of a 15 x 15 cm set of paper And I begin to select the decor for the idea of ​​the photo: the chipboard with rhombuses looks like a waffle, I covered it with brown powder for embossing.  Also, a chipboard in the form of branches, flowers and a butterfly: I covered them with multicomponent embossing powders.
 

Znalazłam w swoich przydasiach papierowe i materiałowe kwiaty, które idealnie uzupełniły moją pracę.
Found in my supplies paper and fabric flowers that perfectly complement my project. 


Na koniec dodałam chlapania białą farbą, a pędzelkiem przeciągnęłam brązową i złotą mgiełkę po brzegach centralnego bukietu. A na koniec dodałam kilka mediowych akcentów.
At the end I added splashes using white paint, with a brush from a bottle of brown and gold spray I go a little along the edges of the central bouquet.  The final touch: add small accents with a medium.  

Tam gdzie mieszkam zobaczenie kwitnącej jabłoni to luksus. Ale z pomocą tej wspaniałej kolekcji można powiedzieć, że poczułam ten cudowny aromat!
I oczywiście naszła mnie ochota na sok jabłkowy!
I live in a harsh land, and seeing an apple tree in bloom is a luxury for me.  But with the help of this wonderful collection, it was as if I felt this wonderful aroma! And of course I certainly wanted to taste a juicy apple!  


xoxo

Wasza Oxana
yours Oxana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger