08:00

"Pierścień i róża" ukryte w sercu

Kochani,
Witam się z Wami w Nowym Roku i składam najlepsze życzenia. 
Na dzisiejsze spotkanie przygotowałam zawieszkę - serducho. I choć zazwyczaj możecie u mnie zobaczyć kartki i szkatułki, to ostatnio lubię tworzyć na nietypowych bazach. Tekturowe serce ozdobiłam najnowszą kolekcją "Pierścień i róża"- delikatna, elegancka, stonowana: jest po prostu przepiękna. 
Dears,
hello and best wishes for this new year.
For my today's inspiration I made a heart label. Though I usually make cards and caskets, I also enjoy creating projects on unusual bases. I decorated a chipboard heart with the new 'The rose and the ring' collection - it's delicate, elegant and soft, it's just beautiful.



Delikatne szarości i pastelowe róże idealnie sprawdzą się w upominkach na wiele okazji. W tym projekcie użyłam do oklejenia bazy, papiery z dużego bloczka (arkusze: 04 i 05).  Natomiast z bloczka "Pierścień i róża - FLOWERS" wycięłam gotowe elementy, z których stworzyłam kompozycję kwiatową. Dużo warstw, centymetry koronek, trochę złota i serducho gotowe. Tak sobie właśnie pomyślałam, że mogło by być prezentem na zbliżający się Dzień Babci i Dziadka. Co sądzicie? Nada się?
Its delicate grey and pink shades will be perfect for gifts on many diverse occasions.
In this project I used papers from the main set ( 04 and 05 sheets ) to plaster the basis. And I fussy cut elements from FLOWERS set for the floral composition.
Many layers, centimetres of lace, a little bit of gold and the heart is ready.
And here's my thought - it could be a gift for upcoming grandma's and grandpa's day. How do you think? Would it be a good idea?




Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do stworzenia czegoś pięknego z tej uroczej kolekcji i pochwalicie się niebawem efektami. Koniecznie nas oznaczajcie, byśmy mogli do Was dotrzeć.
I hope I inspired you for creating something beautiful from this lovely collection and soon you'll show us your projects. Tag us so we could find you.

Pozdrawiam Was serdecznie,
Best regards, 

Angelika 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger