08:00

Różana kartka ślubna w stylu pop up box

 Witajcie! 
Jeszcze raz bardzo dziękuję,  że mogłam znaleźć się w tak znakomitym gronie jakim jest DT Paper Heaven.
 Jako moją pierwszą inspiracje na blogu, przedstawiam kartkę typu pop up box , która jest bardzo ciekawą i oryginalną formą. Bardzo przestrzenna i efektowna,  a jednocześnie bez problemu można ją złożyć i schować do koperty.
Hello.
I'd like to say thank you one more time that I could join such an amazing Team.
For my first blog inspiration I made a pop up box card which I think is a very interesting and unique form of handicraft. It's dimensional and attractive but you can easily fold it and put it in an envelope.
 

Kartka została stworzona z myślą o pewnym ślubie,  gdzie motywem przewodnim był kolor różowy i złoty.
Kolekcja "Pierścień i róża"  wpisuje się idealnie w ślubne klimaty, ale jednocześnie jest kolekcją bardzo uniwersalną. W swojej pracy wykorzystałam arkusz 05. Motyw deski to niezawodny papier z kolekcji "Zapach raju":
I made this card especially for a wedding when pink and gold are the theme colours.
'The rose and th ring' collection is perfect for wedding projects but it's also very versatile.
I used here 05 paper and the wooden pattern comes from 'The scent of paradise' collection:




Ostatnio pokochałam także cudowne elementy do wycinania, które w mojej pracy stanowią główne elementy dekoracyjne -  róże, gałązki,  listki zostały wycięte z bloczka - "Pierścień i róża" - FLOWERS.
Napisy z życzeniami wycięte z paska 01:
From some time I do really love elements for fussy cuting which are the main decorative elements in my today's project - roses, twigs, leaves were cut from 'The rose and the ring' FLOWERS set.
The inscription with wishes was cut from the stripe 01:



Mam nadzieję, że moja debiutancka inspiracja przypadnie Wam do gustu i zechcecie wykonać swoją kartkę pop up.
I hope that you will like my first inspiration and maybe you will be inspired to create a pop up box card.

Pozdrawiam serdecznie,
Best regards,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger