08:00

Tajemnicze kartki z kolekcji "Zza mgły"

 Witajcie!
Dziś przychodzę do Was z dwoma mistycznymi kartkami z niesamowitej kolekcji "Zza mgły". Nazwa i kolory tej kolekcji podsunęły mi pomysł na napisy do obu tych kartek.
Hello friends!  
Today I come to you with two mystical night cards from the incredible collection "Beyond the Mist".  The name and colors of this collection inspired me to the idea and message of these cards.



Rozmiar tych kartek to 9x19 cm.
Wykorzystałam dwa arkusze z kolekcji "Zza mgły" - 01 oraz 02.
Wycięłam także wiele elementów z zestawu Flowers - ale zrobiłam to wcześniej, aby mieć na zapas ;-)
These cards are 9x19 cm. 
For the basics of the cards, I chose two scrap paper sheets  from the "Beyond the Mist" collection #01 and #02.  I cut out many elements from the 15x15 cm paper set in advance.



Następnie zrobiłam księżyc używając stempla oraz srebrnego pudru do embossingu z efektem brokatu.
Delikatnie potuszowałam oba księżyce tuszami - lekko żółtym i fioletowym. Potem wyszperałam dwie identyczne tekturki jelenie i pokryłam je wieloskładnikowym pudrem do embossingu.
Next, I made a moon using a stamp and embossing powder with silver plus glitter effect.  I inked both moons with yellow and purple ink pads.  Then I found two identical deer chipboards in my inventory.  I covered them with multi-component embossing powder.


Dalej, potraktowałam brzegi księżyców brązowym tuszem.
Na arkuszu 02 odbiłam czarnym tuszem stemplowane napisy i wycięłam je.
Next, I highlighted the edges of the moon and deer with a brown ink pad. Then I stamped the sentiments using stamp and black ink on the "Beyond the Mist" paper sheet #2 and cut them.



Dodałam także tekturkę drzewa i aby stworzyć scenkę lasu nocą pokryłam ją szmaragdowym pudrem do embossingu. Według mnie szmaragd i fiolet to idealna para kolorów.
I also used a tree chipboard to create a night forest scene and covered it with emerald embossing powder.  In my opinion, emerald and violet are ideal color partners.


Zaczęłam budować dwie lustrzane kompozycje. Ich warstwy układałam na tekturze, aby nadać im efektu przestrzenności.
 I started building two mirror compositions.  I alternated layers with cardboard for more volume effect.


Na koniec dołożyłam białe chlapania.
At the very end, I added white splashes.  


Mam nadzieję, że moje kartki zainspirują Was do stworzenia jakiś swoich z tej pięknej kolekcji!
Przyjemnego tworzenia!
I hope my cards have inspired you to create your own from this very beautiful collection!  Enjoy your creativity!


xoxo 
Oxana



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger