08:00

Rodzina - ramka ręcznie robiona

 Cześć! 
RODZINA  tu zaczyna się życie, a miłość nigdy się nie skończy...
Bardzo mi się podobają te słowa i wiedziałam, że chcę umieścić je na mojej pracy.

Przychodzę do Was z ramką, która już długo chodziła mi po głowie...ale do dziś nie mogłam znaleźć odpowiedniej kolekcji papierów.  
Bardzo lubię połączenie różu z szarością, a kolekcja Pierścień i róża jest wprost idealna .
Piękne szarości w połączeniu z delikatnym różem komponują się fantastycznie! Do tego małe bloczki z ogromną ilością elementów do wycinania!
Tak...to jest kolekcja idealna! Już ją uwielbiam! 
Hi!
FAMILY - here life starts and love never ends....
I really like these words and I knew I will use them in my project.

Today I want to show you a frame which I have had in my mind for a long time.....but till now I couldn't find perfect papers for it.
I love the combination of pink and grey, and 'The rose and the ring' collection is just perfect.
Beautiful grey shades mixed with delicate pink colour look fantasticly together! And small sets with a lot of elements for fussy cutting!
Yes....this collection is perfect! I already love it!





Pozdrawiam serdecznie,
Best regards,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger