08:00

Szary i różowy, idealne ślubne kolory

 Nie wiem czy widzieliście w poniedziałek moją transmisję na żywo na fanpage'u Paper Heaven, ale jeśli nie to wciąż możecie sobie ją obejrzeć - nagranie jest zapisane i wciąż dostępne :-)
Co tym razem robiłam?
To było moje pierwsze cięcie najnowszej kolekcji "Pierścień i róża"!
I zmajstrowałam pierwszą pracę w tym nowym roku - kartkę ślubną.
Już całkiem odstawiłam świąteczne klimaty, teraz czas na róże i róż między innymi :-D
I'm not sure if you have seen my Monday LIVE stream on Paper Heaven's fanpage but if not you can still watch it  :-)
What I was making?
It was my first cut of 'The rose and the ring' collection!
And I made my first project in 2021 - a wedding card.
I definitely finished with Christmas theme - now it's time for pink and roses and so on :-D

Na warstwy kartki, których jest 3, jak zazwyczaj, wykorzystałam arkusze z dużego zestawu:
For my cards main layers, which are 3 as usually, I used sheets from the main set:





Wycięłam też trochę szarych listków z zestawu FLOWERS:
I also cut out some grey leaves from FLOWERS set to this collection:




Teraz zamierzam zrobić coś na inną okazję z tych papierów, ponieważ ta kolekcja jest naprawdę uniwersalna. Może tym razem coś dla chłopca.....Zobaczymy ;-)
I'm going to create something on diverse occasion next time because this collection is very versatile. Maybe something for a boy..... We'll see ;-)

Ściskam,
Hugs,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger