08:00

Złote kartki z kolekcji Pierścień i róża / Golden cards from the Ring and Rose collection

 Dzień dobry! Nowa kolekcja w pierwszych dniach nowego roku to wspaniała niespodzianka!

/ Good morning! The new collection in the first days od the new year is a wonderful surprise, don't you think?

Kolekcja "Pierścień i róża" to połączenie szarości, różu i złota.
Te kolory pojawiają się na arkuszach i elementach do wycięcia,
można je wszystkie połączyć w jednym projekcie lub wybrać wiodący odcień.

The "The rose and the ring' collection is a combination of gray, pink and gold.
These colors appear on paper and fussycut elements.
You can combine them all in one design or choose one of them.

 

Zdecydowałam się na połączenie koloru szarego ze złotym. Dla podkreślenia złotych elementów użyłam kwiatów, stemplowanych i pokrytych złotym pudrem do embossingu.

/ I decided to combine gray with gold.  For a golden effect I used flowers
that were stamped and covered with golden embossing powder.


Kolor złoty jest mocnym elementem, dlatego zrezygnowałam z innych dodatków.
Jak Wam się podoba taki efekt?

/ The gold is a strong element, so I didn't use any accessories.
How do you like this effect?


Pozdrawiam serdecznie, dobrego Nowego Roku!

/ Best regards, Happy New Year!


2 komentarze:

  1. Cudeńko.
    Czy nie będzie przegięciem, gdy spróbuję zrobić podobną kartkę? Kusi mnie złoty embosing.Ależ nie nie zrobię , nie mam pisaka do embosingu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zrób, proszę, pochwal nam się efektem!

      Usuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger