08:00

Jajeczne bliźniaczki

 Kartki jajka to już chyba taka klasyka z długą brodą. Ale ja nadal lubię je tworzyć i właściwie każdego roku wracam do tego wzoru! 
Tym razem powstały dwie bliźniacze kartki w kolorze błękitu (oczywiście wprost z kolekcji "Spacer w chmurach") oraz różu (tu w użyciu "Pierścień i róża). 
Egg shaped card are very classical ones which appeared some long time ago. But I still like making them and every year I come back to this shape of cards!
This time I made two twin cards in sky blue shades ( of course with 'A walk in the clouds' collection ) and in pink ( with 'The rose and the ring' collection ).


Co dziwne, jeśli o mnie chodzi - bo oj, nie lubię ręcznie wycinać - kartki powstały całkowicie bez użycia wykrojników. Same papiery + ostre nożyczki i gotowe. Listki i kwiatki to pełen przekrój naszych małych bloczków "flowers", taka trochę "zbiórka z biurka" ;) 
And what is odd here - because I do not like fussy cutting - these cards are made totally without die cuts. Only papers + sharp scissors and they're ready. Leaves and flowers are from diverse FLOWERS sets - I used what I had on my desk ;-)
 



Mam nadzieję, że moje kolorowe kwiatowe jajka dołożą cegiełkę do przywołania wiosny - ja już nie mogę się doczekać kiedy kwiaty rozkwitną nie tylko na papierach :D
I hope my colourful ehh shaped cards will also make spring come faster - I just can't wait blooming flowers, not only on paper sheets :D
 


Pozdrawiam,
Best regards, 




1 komentarz:

Copyright © Paper Heaven , Blogger