08:00

Kartka wielkanocna

 Witajcie,
Pamiętacie moje ostatnie wieczorne kartkowanie na żywo na naszym fanpage'u? Już troszkę czasu minęło, ale chciałam Wam jeszcze w przybliżeniu zaprezentować tą kartkę wielkanocną. Do jej zrobienia wykorzystałam kolekcję "Spacer w chmurach", jest ona idealna do prac wielkanocnych m.in. przez fantastyczne dodatki do wycinania z baziami, pisankami i napisami. W kompozycji użyłam również listki z bloczka Flowers oraz gniazdka z dodatkowego arkusza Easter.
Hello!
Do you remember my last LIVE stream at Paper Heaven's fanpage?It's been a while but I wanted to show you my Easter cad I made that evening.
I used 'A walk in the clouds' collection to make it - it's just perfect for Easter projects, there are many fantastic additives for fussy cutting. I also used leaves from Flowers set and a nest from the Easter sheet.


Do oklejenia bazy pocięłam arkusze 02 i 04 z dużego bloczka oraz jeden arkusz 05 z kolekcji "Na jagody". 
Sporo tego, ale nie sposób się oprzeć tym wspaniałym papierom. 
To make layers on my card I used papers 02 and 04 from the main set and paper 05 from 'Berry hunt' collection. There's quite a lot going on but I just couldn't help myself - these papers are wonderful!




Pozdrawiam Was cieplutko,
Warm wishes,

Angelika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger