08:00

Papierowe rozetki na podwójną okazje

Hej!
W tym miesiącu mój synek świętował swoje pierwsze urodzinki! Wiadomo, nie można było świętować tak hucznie jakby się chciało, ale skromnie w kręgu najbliższej rodziny udało się! Dodatkowo w tym dniu odbył się również chrzest święty Piotrusia. Oczywiście nie mogłam sobie odmówić stworzenia własnoręcznych dekoracji! 
Wykorzystując kolekcję 'Spacer w chmurach' oraz ' Rajska jabłoń' stworzyłam rozetki, które wpinałam jako ozdoby do deserów. Dodałam nasz ulubiony sizal, a całość przymocowałam na papierowe słomki. 
Hello!
This month my son had 1st birthday! Of course we couldn't celebrate it normally but only with the closest ones. What is more it was also a day of Peter's Baptism. And obviously I just had to make handmade decorations!
I created rosettes with 'A walk in the clouds' and 'Paradise apple tree' collections, which I later used as a decorations to desserts. I added my favourite sisal and attached them to paper straws.





I jak Wam się podobają takie dekoracje na stół? 
So how do you like such table decorations?

Pozdrawiam Was serdecznie,
Best regards,
 
Natalia NNArt 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger