08:00

Ręcznie robione zaproszenia ślubne

Hej! 
W zeszłym tygodniu pracowałam nad ślubnym zaproszeniami. 
Z połączenia dwóch pięknych kolekcji powstały takie oto zaproszenia na czerwcowe wesele moich przyjaciół. Wykorzystałam tutaj kolekcję 'Zza mgły' oraz 'Niewinność'. Na kalce wydrukowałam napis. Kalka dodała delikatności całej kartce. 
Zaproszeń powstało dwadzieścia. Może nie aż tak dużo, ale w przypadku ręcznie robionych każda większa ilość niż jedna to wyzwanie. Przyznacie mi rację?
Hello!
Last week I was working on wedding invitations.
Using two beautoful collections I created such invitations on June wedding of my friends. I used 'Beyond the mist' and 'Innocence' collections. 
The inscription is printed on vellum which gave delicateness to whole project.
I made 20 of them. Maybe it's not so much but when they're handmade every bigger number is quite a challenge. Am I right? 




Ja jestem bardzo z nich zadowolona! Są delikatne i wyjątkowe, bo chociaż procowałam tylko na dwóch kolekcjach to jednak każde zaproszenie jest inne. 
I really like them! They're delicate and unique, and although I was working only with two collections each invitations is different.

Pozdrawiam Was serdecznie,
Best regards,
 
Natalia Niedostatkiewicz NNArt 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger