08:00

"Złote sny" najmłodszych

Witajcie,
jak się czujecie po poniedziałkowej premierze?
U mnie nowa kolekcja "Złote sny" powoduje bezsenność.:) Tak bardzo trafiona w moje gusta, że siedzę po nocach, wycinam i tworzę. Powstało już w mojej pracowni kilka prac na bogato, więc dzisiaj prezentuję Wam kartkę do koperty, dedykowaną dla naszych najmłodszych dzieciaczków, w dniu ich chrztu. 
Hello,
how are you feeling after our Monday's premiere?
I can't sleep because of 'Golden dreams' collection :) It's so much in my taste that I'm sitting and creating at nights. I've made some rich projects so far and today I'd like to show you a card which can be put in an envelope - it's a children's card, on Baptism.


Do oklejenia bazy DL-ki użyłam arkusze z dużego bloczka 05 oraz 03. Dodatkowo banerki wycięte z małego bloczka i piękne kwiaty Flowers, których mam wycięty już spory zapas :) 
Na koniec dodałam tekturkę oraz kilka drobiazgów i karteczka gotowa. 
I used 05 and 03 papers for the layers. I also cut out banners from the small set and some flowers from the FLOWERS set ( I got a lot cut out in advance ). :)
At the end I added a chipboard and few additives, and my card was ready.




Pozdrawiam  i życzę miłego dnia!
Best regards and have a nice day!


Angelika


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger