08:00

W dniu Twoich urodzin

 Wczoraj na fanpage'u Paper Heaven odbył się mój ostatni przed świętami i ostatni w marcu LIVE. Oglądaliście?
I conducted a LIVE stream yesterday at Paper Heaven's fanpgae. Have you watched it?

Nie mam jeszcze zdjęć wczorajszej kartki, dlatego dziś chciałabym Wam tu na blogu Paper Heaven zaprezentować kartkę z poprzedniego LIVEa, który odbył się 17 marca.
Zrobiłam wtedy kartkę z kolekcji "Złote sny", a transmisja jest ciągle zapisana, także możecie ją sobie w każdej chwili obejrzeć :-)
I don't have photos of the card I made and that's why I want to show you a card I made LIVE on 17th March. I made it with 'Golden dreams' collection and you can still watch the video as it is saved on our fanpage :-)


Wykorzystałam tu arkusz 01:
I used sheet 01:

   

Listki wycięłam z zestawu FLOWERS do kolekcji "Złote sny":
All the leaves I fussy cut from FLOWERS set to 'Golden dreams' collection:






A Wy już pocięliście tę piękną kolekcję?
And have you cut these papers yet?

Trzymajcie się ciepło!
Take care!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger