10:00

Kartka harmonijkowa

Chciałabym pokazać Wam dziś nową formę kartki - kartkę harmonijkową. Wykonałam ją przy użyciu wykrojnika Sizzixa i ozdobiłam używając galeriowych papierów. Wykorzystałam arkusze "Świerszcza za kominem" nr 3 oraz nr 04, a także obrazek ze świętym Mikołajem. Mam nadzieję, że ten kształt kartki spodoba Wam się tak samo jak mnie. Ja połączyłam ze sobą dwa moduły, ale można sklejać ze sobą dowolną ich ilość.

Today I would like to show you a new shape of card - accordion card. I made it using the Sizzix die and decorated with gallery papers. I used sheets "The Cricket on the Hearth" No. 3 and No. 04, and also image of Santa Claus. I hope that you will like this card shape as much as I am. I combined the two modules, but you can stick together any number of them.





14 komentarzy:

  1. Rewelacyjna karteczka, może kursik krok po kroku jak wykonać taką karteczkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka zaskakująca... świetny efekt... takiego wykrojniczka jeszcze nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmmm wygląda skomplikowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna karteczka i również przyłaczam się do prośby o kursik.... bo przyglądam się i przyglądam i nie mogę wpaśc na to jak zrobić taką formę, a jest bardzo oryginalna i niespotykana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczynki dziękuję bardzo za miłe słowa :) W treści posta napisałam, że baza jest wycięta wykrojnikiem Sizzixa. Pewnie dało by się ją jakoś wyciąć ręcznie i połączyć, ale wymagałoby to kombinacji. Jeżeli uda mi się opracować jakiś prosty kurs, to na pewno się podzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odpowiedz i czekam na jakaś podpowiedz ja ją zrobićponieważ maszynki nie posiadam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger