11:09

Świąteczne pudełko

Na dziś przygotowałam świąteczne pudełko wykonane na bazie opakowania serka pleśniowego. Okleiłam je papierem "Świerszcz za kominem" 02. Następnie na papierze 04 odbijałam stempel-rozetkę z Agaterii i embossowałam złotym pudrem. Odbite rozetki wycięłam i ozdobiłam nimi wieczko oraz bok pudełka. Na górze dodałam kilka ozdób w kolorze złota i mini-rozetkę. Aby ćwiek pasował kolorem do całości pomalowałam go lakierem do paznokci.

I prepared for today christmas box made on the basis of cheese packaging. I decorated it with paper "The Cricket on the Hearth"02. Then I stamped rosette-stamp from Agateria on paper 04  and embossed  with gold powder. I cutted ebossed rosettes and embellished with them the lid and the side of the box. At the top I added a few ornaments in gold and mini-rosette. To adjust the color of the brad I painted it with nail polish.




7 komentarzy:

  1. Ależ piękne to pudełko. Zapachniało świętami. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory cudownie ze sobą współgrają.Efekt rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Eleganckie! Ach, dawno nie ozdabiałam tego pudełeczka, a przecież warto, szkoda naprawdę wyrzucać.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger