14:15

Dziecko

AgnieszkaBe
 Nie ma nic gorszego dla scraperki niż brak kartki na daną okazję. Niestety tak mi się zdarzyło...wiem wstyd :) Kilka dni temu mąż zadzwonił, że potrzebuje kartkę z okazji narodzin dziecka...a ja takiej nie miałam. Już dawno miałam je zrobić ale jakoś wiecznie czasu brakowało. No to w ciągu pól godziny musiałam coś wymyślić. Z pomocą przyszła mi kolekcja Lekcja miłości...właściwie nazwa bardzo adekwatna do okazji...a dokładnie papierki numer 02, 03, 05, 06 oraz papiery numer 2 i 6 z kolekcji Świerszcz za kominem. Tym razem postanowiłam się przygotować na ewentualną ewentualność i zrobiłam ich więcej :)






Bea
 Na dzisiejszy temat, DZIECKO, przygotowałam zestaw dla maluszka, który miał jutro przyjść na świat, ale że się pospieszył  - jest już od środowego wieczoru po drugiej stronie mamy. Witaj Maleństwo!
Połączyłam kilka kolorów z kolekcji Usłane Różami - krem, błękit i zieleń (01, 02, 03, 04, 05) oraz dodałam mocniejszy, granatowy akcent z Lekcji Miłości 04. W skład zestawu wchodzi ramka na pierwszą fotkę maluszka i kartka gratulacyjna dla całej, pięknie powiększonej, rodzinki.



JaMajka 

Praca powstała z "połówkowego" zestawu "Świerszcz za Kominem", z papieru w drobną czerwoną szachownicę. Środek pokryłam gesso, dodałam stemplowania "strzałkami", motywami kwadratowymi, kratkami i maskowania przez kwadratową punchinellę. Ozdobną taśmę i brzegi papierów potraktowałam papierem ściernym. Hasło "dziecko" to dla mnie skojarzenie z własnym, odległym, ale bardzo szczęśliwym dzieciństwem.
 
 
Idunia
Szefowa również wzięła udział w naszej zabawie- ma silne postanowienie częściej scrapować - a oto jej praca - karteczka z okazji Chrztu św. małego Kubusia. Kartka wykonana została z najnowszej kolekcji Wielki Błękit.
 
 


4 komentarze:

  1. Choć wszystkie kartki są piękne to już wiem,że teraz Wielki Błękit jest pokuszeniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, ja zobaczyłam ten papier na blogu i ta ochota na niego jest już nie do opanowania :)

      Usuń
  2. Sporo pracy tu widzę i to wspaniałej pracy !!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger