10:00

Rozetkowe kwiatki

Odchodzę na chwilę od świątecznych kartek i przychodzę z odrobiną kolorowej wiosny. Wykonałam pastelową kartkę z trzema kwiatkami w formie rozetek. Do ich zrobienia użyłam wykrojnika Tima Holtza Mini Rosettes. Z wyciętej tym samym wykrojnikiem harmonijki stworzyłam płotek. Dodałam kilka listków, ćwieków oraz napis z życzeniami - szybka i przyjemna w wykonaniu praca. Użyłam papierów "Cudowne Lata" nr 1, nr 4 i nr 5 oraz "Usłane różami" nr 4.

I'm leaving for a while on Christmas cards and come with a bit of colorful spring. I made a card with three pastel flowers in the shape of rosettes. I used Tim Holtz Mini Rosettes die. I also craeted the fence using a accordion shape made with the same die. I added a few leaves, brads and a wishes - quick and pleasant work. I used the papers "The Wonder Years"  no. 1, no. 4 and no. 5 also "Usłane różami" no. 4.


9 komentarzy:

Copyright © Paper Heaven , Blogger