17:55

Latam

Zobaczcie w jaki sposób Bea i JaMajka zinterpretowały temat "Latam".

Bea
Hasło LATAM, kojarzy mi się ze skrzydłami, więc moje prace na dziś są skrzydlate.

Latanie, w obłokach myślami bujanie... oj wiele jest wówczas myśli, które uciekają. Aby je zachować stworzyłam notes skrzydlaty na zapiski dla rozjarzonych  :) Połączyłam tu dwa papiery z kolekcji Usłane Różami - 01 i 05.





Moja druga praca to niespodzianka dla naszej szefowej - scrap z nią i jej synkiem w roli głównej. To zdjęcie mnie urzekło - jest idealne do oscrapowania! Macierzyństwo, miłość do dziecka, sprawia, że kobieta dostaje skrzydeł, a jakże...Wielkie szczęście jakie niesie ze sobą maleństwo dosłownie uskrzydla. Jest to też jednak wielkie wyzwanie i czasem naprawdę potrzebne są skrzydła (i anielska cierpliwość) by z uśmiechem przetrwać dzień. Życzę, więc Iduni, sobie i wszystkim mamom takich skrzydeł :) Scrap powstał na bazie papieru Usłane Różami 03 i przy dużym wsparciu Usłane Różami 04. Dodatkowo do detali, takich jak listki, użyłam Świerszcz za kominem 01 i 06. 







 JaMajka
Strona art journalowa, której bazą są karty starej książki, zaś dodatkami - papier Świerszcz za Kominem 06. Galeriowy papier ułożyłam w tle, a potem po pokryciu gesso i stemplowaniu - dodałam paski wycięte ozdobnym dziurkaczem, pocieniowane szarym tuszem. Jak zawsze u mnie, temat potraktowałam z lekką ironią, latanie skojarzyło mi się jednoznacznie z historią miłosną.
 
 



1 komentarz:

Copyright © Paper Heaven , Blogger