16:51

Świąteczny wianek - krok po kroku

Krok po kroku, krok po kroczku... Idą święta:) A z nimi czas na świąteczne dekoracje. Może warto zacząć już przygotowywać to i owo?
Zachęcam do samodzielnego wykonania małego wianka świątecznego, który będzie można powiesić w dowolnym miejscu. A jeśli połączymy kilka, można zrobić girlandę.

Today I'd like to show you how to make a small Christmas wreath.

Należy przygotować:
- kółko ze styropianu (ja użyłam takiego o średnicy 13cm)
- papier, świetnie nadają się ścinki z poprzednich projektów - ja wykorzystałam skrawki z kolekcji
  Świerszcz za Kominem
- ćwieki lub szpilki
- klej
- dziurkacze wycinające małe kółka, gwiazdki, listki
- wstążkę

You will need:
- a small styrofoam wreath
- scraps of paper
- brads or short pins
- glue
- punchers to cut out circles, snow flakes and leaves
- ribbon

1. Wycinamy sporą ilość kółek różnej wielkości i koloru (ilość zależy od rozmiaru wianka), gwiazdki lub inne dekoracje.

Punch out quite a lot of circles (different sizes and colors)


2. Opcjonalnie strzępimy brzegi kółek i możemy je trochę pognieść palcami.

Distress the edges - if you like it.


3. Spinamy po dwa kółka różnej wielkości i koloru ćwiekiem lub szpilkami, najlepiej krótkimi. Kilka kółek ozdabiamy wyciętymi płatkami śniegu.

Use brads or pins to bind two different circles together. Decorate some of the circles with paper snow flakes.


4. Przyklejamy kółka do wianka, tak żeby trochę na siebie nachodziły. Można użyć pistoletu z klejem na gorąco.

Use glue to put the circles on the surface of your wreath. You can use a glue gun.


5. Na koniec zawiązujemy wstążkę, dodajemy kilka wyciętych z papieru listków ostrokrzewu i gotowe.

Finally, tie a matching ribbon to you wreath and add some holly leaves. 




Mam nadzieję, że tych którzy jeszcze nie rozpoczęli produkcji kartek świątecznych i albumów, zachęciłam do samodzielnego wykonania wianka:)

I hope that you'll find this course inspiring:)

9 komentarzy:

  1. Swietny pomysl na piekna i niedroga dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny pomysł na wykorzystanie ścinków!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!! Może w tym roku zamiast owijać tasiemką zrobię właśnie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajowy pomysł. Mój sześciolatek stwierdził, że dzisiaj takie z kuzynką musi zrobić. Więc wyprawa do Empiku po styropianki nas czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój wianek według kursu wyglada tak http://ela17-mojepasje.blogspot.com/2012/11/wyzwanie-z-kolekcja-kolekcje-swiateczne.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowy wianek :) świetny kursik :)))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger