17:46

Marzenia

JaMajka
Strona ta została wykonana z papieru Wielki Błękit 05 oraz ozdobnego paska w kropeczki, dodanego do zestawu. 
Papier ma delikatny nadruk pisma i wspaniały odcień, który postanowiłam podkreślić niebieskością materiałowej taśmy w paski oraz maskowanym niebieskim wzorem. 
Do tego odrobina gesso, trochę stempli, maskowań. To, co mi się kojarzy z marzeniami to wznoszenie się wyżej, sięganie dalej, ponad to, co tu i teraz, i co "możliwe".
 


Bea
Na pewno wszyscy wiecie jak wyglądają szklane kule śniegu - wiem, czasem są bardzo kiczowate, ale są także piękne, cudownie wykonane, z naprawdę zaklętą wewnątrz magią zimy. Kocham je i marzę o posiadaniu takiej idealnej, cudownej, magicznie zimowej kuli. Bywają takie momenty zimy, gdy mimo mrozu wcale nie jest zimno, a z nieba lecą niezwykle duże płatki śniegu... - wówczas czuję się przez moment jakbym była w takiej kuli. Dziś marzenie o pięknej zimie, kuli oraz całym mnóstwie dobrych mocy zamieniłam w zimowe pudełko eksplodujące.
Aby je wykonać sięgnęłam po Wielki Błękit 03 i Świerszcza za kominem 06.







 
 




AgnieszkaBe
Moje dzisiejsze prace zostały zainspirowane piosenką "I'm dreaming of the white Christmas". Tutaj w Irlandii raczej nie mamy co liczyć na białe święta więc postanowiłam sobie je trochę przybliżyć na kartkach. W głównej roli zimowe papiery z kolekcji Świerszcz za kominem nr 05 i 2.


 
 

1 komentarz:

Copyright © Paper Heaven , Blogger