17:08

Debiut

Galeriowa rodzinka powiększyła się ostatnio o nowe członkinie DT. Będziecie mogli je spotykać w niedzielne popołudnia w tematycznym cyklu. Dzisiejszym zadaniem był "Debiut" (w dowolnej interpretacji). Zobaczcie jak podjęły ten temat JaMajka i Bea!


 JaMajka:
 Praca powstała z papieru z kolekcji "Lekcja miłości", wykorzystałam obydwie strony papieru, gdyż wprowadziło to do pracy piękne wzory, kolor i różnorodność.
Moja praca jest stroną art journala - mojego artystycznego pamiętnika. Przełamuję stereotypy, że papiery Galerii Papieru można wykorzystywać tylko do stricte scrapowych projektów. Doskonale sprawdzają się w pracach art journalowych i kolażowych, świetnie współpracują z mediami, chłoną tusze, nie rozmaczają się.
W pracy zastosowałam gesso, techniki stemplowania, nanoszenia mediów przez szablon, chlapania stworzoną od podstaw miksturą.

Jeśli chcecie dowiedzieć się, jak powstawała ta strona, jakie media i w jakiej kolejności zostały zastosowane - zapraszamy na JaMajkowy kurs "krok po kroku", już 13 października na blogu Galerii Papieru!



Bea
Mój synek miał w piątek urodziny i bardzo chciał zabrać tort do przedszkola. Zrobiłam mu więc tort z papieru - który jest jednocześnie pojemnikiem na cukierki i słodycze. Już rok temu chciałam wykonać dla Tymka coś takiego, ale wówczas plaga chorób jesiennych mnie powstrzymała, w tym roku się udało! Papierowy tort do przedszkola jest więc moim debiutem, ponieważ nie robiłam wcześniej nic podobnego.
Do wykonania tortu użyłam dwóch arkuszy papieru z kolekcji Lekcja miłości - 06 i 05.



10 komentarzy:

  1. SUPER. Zwłaszcza ten tort mnie powalił. Koniecznie spróbuję zrobić coś takiego. O ile można? Naprawdę genialny pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. super:)
    obydwa debiuty super udane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Tymek musi być dumny z tak zdolnej mamy :) Pyszny tort :)

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza, jak i druga praca urzekły mnie absolutnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne prace :) cudowne bym powiedziała :)
    a Twój synek Bea to dosłownie Twoja kopia, nawet nie muszę czytać czyja która praca, odrazu widać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace. Bea - torcik extra!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jamajka,ja sie oczywiscie pisze na kursik;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Torcik pierwsza klasa i na pewno zrobił wrażenie w przedszkolu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się i wystrzałowa dziewczyna, i słodki chłopczyk (pardon, torcik ;)

    No i fajnie w tym poście pokazałyście "wszechstronność" papierów Galerii...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger