11:04

Pudełeczko dziękczynne


Witajcie w piątek :) Na dziś przygotowałam pudełeczko na słodkości będące formą podziekowania. Myślę, że każdy z nas ma kogoś komu ma za co dziękować, ja takich osób napewno mam kilka, dlatego jedna z Nich otrzyma to oto pudełeczko i mam nadzieję, że sprawię Jej tym radość.

Do wykonania pudełka użyłam papieru Świerszcz za kominem 05 .







Pozdrawiam serdecznie w cudowny słoneczny piątek :) przed nami weekend w który w wolnej chwili zapraszam wszystkich do sklepiku Galerii Papieru, jest w czym wybierać :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo mi sie podoba jego wielowarstwowość i efemeryczność - ma się wrażenie, że zaraz zniknie jak piękny sen:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wewnątrz sa pyszne cukierasy i one napewno znikną :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Cudeńko! Świetnie nadawałoby się na świąteczny prezent:) Pani Doroto może pani zdradzić czym wykonała pani te ażurkowe brzegi? (na foto nr 3 jest zbliżenie) To jakiś dziurkacz czy może wykrojni?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! A papiery już do mnie dotarły więc nacieszyć oczu nie mogę osławionym nie bez powodu Świerszczem :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne pudełeczko. Takie delikatne i subtelne. Sama chciałabym takie dostać - nie wspomnę o wypełnieniu. A ja dziś odebrałam paczuszkę z kolekcją świerszcza i jestem zauroczona, aż boję się zacząć. Pozdrawiam cieplutko Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja cieszyłabym się ogromnie, otrzymując taki prezent!! Nie mogę oczu oderwać... ta subtelność, kompozycja...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooooooo cudo Bardzo wyjątkowe dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. prezent w tak cudnym pudełku cieszy na pewno tysiąc razy bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile kosztuje takie pudełeczko? tzn jakbym chciała zakupić? jest cudne a ja lubie takie rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę napisac do mnie na dorotakopec@wp.pl :) może cos da się zrobić :)

      Usuń
  9. Bez cienia wątpliwości piszę, że jest to cudowne pudełeczko. Uwielbiam niezliczoną ilość elementów na pracach, a dodanie pod papier siatki i przejechanie maszyną, stworzyło kapitalny efekt. Wyjatkowe pudeleczko - piekne!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger