00:53

Świąteczne pudełeczko dla leniwych - kurs krok po kroku

Witam wszystkich serdecznie w moim pierwszym kursie przygotowanym specjalnie dla Was. Pokażę Wam dzisiaj jak zrobić świąteczne pudełeczko dla leniwych :) A czemu dla leniwych? Bo bez klejenia, wystarczy wyciąć wzór i poskładać :)

Tak prezentuje się moje gotowe pudełeczko.


Niby nic a w środku niespodzianka.


Potrzebne Wam będą:

1. Odrysowujemy wzór, który znajduje się poniżej.

Jeżeli chcecie sobie wzór wydrukować, poniżej macie wzór w częściach, które musicie wydrukować na 2 kartkach A4, złożyć razem i dopiero wtedy odrysować na bazie.




2. Zaginamy wszystko do środka na ciągłych liniach a tniemy na przerywanych.


3. Końcówki bocznych ścianek wkładamy do wyciętych miejsc w podstawie.



4. Po złożeniu pudełko powinno wyglądać mniej więcej tak. Gdy je pociągniesz za górne ścianki rozłoży się.


 

5. Teraz najlepsza część czyli zdobienie.
Ja użyłam papierów z kolekcji Świerszcz za kominem, kwiatów, złotego brokatu i Glossy Accents. 


6. Żeby podnieść środkowe kwiaty przykleiłam pod nie kawałek papieru na podwójnych gąbeczkach 3D. Na kwiaty najpierw nałożyłam troszkę pasty strukturalnej a potem posypałam brokatem.



Mam nadzieję, że mój kurs Wam się spodoba na tyle, że same stworzycie takie mini pudełeczka. Samo odrysowanie, wycięcie i złożenie zajmuje zaledwie kilka minut. Reszta to już tylko i wyłącznie Wasza indywidualna twórczość :)

Mam nadzieję, że wytłumaczyłam wszystko jasno i dokładnie ale jeśli macie jakieś pytania piszcie je w komentarzach.
Pozdrawiam serdecznie
AgnieszkaBe

6 komentarzy:

  1. Nie należę do leniwych, ale lubię proste i efektowne rzeczy. Agnieszko podoba mi się kursik bardzo i na pewno go wykorzystam! SUPER

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo, jeśli to jest wersja dla leniwych to ciekawa jestem jak wygląda ta dla nieleniwych ;) Pudełko świetne. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kurs! Zdecydowanie wyorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pudełko. Wykorzystam na pewno. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger