21:30

Love Story

Kiedy wzięłam do ręki tę piękną kolekcję nogi ugięły się pode mną ze szczęścia.
Otóż mamy w Polsce tak zdolne projektantki, że czasami wydaje mi się, że to sen :) Minęły czasy kiedy
z zazdrością oglądałam prace na zagranicznych blogach i podziwiałam piękne kolekcje walentynkowe,
bo nie zawsze docierały one do naszego kraju. Osoby, które dopiero zaczynają przygodę ze scrapbookingiem dziś mają o wiele łatwiej. Z tymi papierami stworzycie piękne walentynkowe kartki bo kolekcja jest tak wdzięczna,
że pomysły dosłownie się mnożą i gdyby nie to, że czasami trzeba sypiać cięłabym i kleiła bez końca :)
Jeśli ktoś jeszcze nie widział koniecznie niech zobaczy galeriowe Love Story , chociaż dla mnie
w rzeczywistości są o wiele piękniejsze niż na zdjęciu, pozostaje tylko w takim bądź razie zakup żeby przekonać
się na własne oczy :)













Dostępna jest również najnowsza równie piękna kolekcja Biała róża , którą zaczynam rozpracowywać
już dziś :)

Pozdrawiam serdecznie i życzę twórczego weekendu :)

6 komentarzy:

  1. Niezwykle romantyczne, uciekam jeszcze raz na nie zerknąć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki!!!! Jestem pod wrażeniem kolekcji papierów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki, ja już się nie mogę doczekać aż te papierki wpadną w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. karteczki niesamowite!
    Jestem po prostu zachwycona

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger