15:26

Przepiśnik do wzięcia.

 Z "Herbatki dla Dwojga" aż ciężko nie zrobić przepiśnika. Owocki same się pchają, żeby wskoczyć na zeszyt z przepisami. No więc nie miałam wyjścia i zrobiłam.

Z przepiśnikiem miałam trochę przygód, ale ostatecznie udało się go dokończyć.
Dlatego pomyślałam sobie, że przekażę go w czyjeś ręce, które w końcu sprawią, że będzie bezpieczny. ;)

To będzie bardzo szybkie candy - zapisy do jutra, ogłoszenie wyników będzie razem z papierkowym rozdawnictwem. W celu zapisy proszę zostawić komentarz pod tym postem.

Komu zeszyt z czereśniową dziewuszka?












102 komentarze:

  1. mnie się przyda taki przepiśniczek więc chętnie staję jako pierwsza w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  2. I mnie na pewno będzie bezpieczny, i na 100% wykorzystany. Cudny jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku muszę coś wygrać! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo jaaa , rewelacyjny; kurcze, ale mi się podoba ten owocowy wzór papieru;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękny! Jak można go dostać/wygrać?

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny!!! ja moge sie nim zaopiekowac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie, mnie! Jest cudny! :)
    Wreszcie mąż przestałby narzekać na mój stary, rozpadający się zeszyt z przepisami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie się nim zaopiekuję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także się piszę, od dawna przydałby mi się przepiśnik, bo na razie pojedyncze karteczki fruwają po całej kuchni ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chętnością wielką mogę go przygarnąć! Świetny, a nowe papiery- pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiśnik jest cudny, a do tego zrobiony z papierków, które "chodzą" za mną od jakiegoś czasu.
    Jakie to byłoby szczęście gdyby dostał się w moje łapki. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. to i ja zostawiam ślad:) może wreszcie uda się przepisać tony fruwających poprzypiekanych karteczek z przepisami:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią zaopiekuję się tym zeszycikiem i jego czereśniową dziewuszką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie go przygarnę:)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. W takim razie poproszę:) Uwielbiam czereśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały - znam cudną Młodą osóbkę, która zaczyna przygodę z gotowaniem!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest śliczny. Ja również z chęcią się nim zaopiekuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny :) Również chętnie się nim zaopiekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny ja bym bardzo chętnie poprosiła bo uwielbiam takie kolorki i te owocki aż się same pchają w rączki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. chcę chcę chcę! cudny, boski i w dodatku z Magnoliową Tildą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo !! ja bym chętnie uporządkowała swoje przepisy, tyle ich mam, latających przepisów, że aż wstyd ze nie mają przepiśnika:(( chętnie się rozmarzę o wygranej :) mmmm:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiśnik cudowny. Spróbuję szczęścia:-)
    Może akurat....

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja, ja bardzo chętnie się o niego zatroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny - bardzo chętnie się nim zaopiekuję

    OdpowiedzUsuń
  25. za czym ta kolejka stoi?. . .może i ja stanę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej, a ja nie mam przepiśnika, to chętnie przygarnę. Zwłaszcza, że śliczny jest!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny,moje kolorki,no nic tylko zaklinać los o szczęśliwe losowanie,stoję w kolejce♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Przecudny! Chętnie staję w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja równie się ustawiam :) a kilka dni temu pisałam na swoim blogu czy któraś z babeczek by się ze mną wymieniła na takowy przepiśnik. Jestem nimi zauroczona, są cudowne :)
    Życzę milego weekendu. I czekam z niecierpliwościa na losowanie.
    Pozdrawiam Edi

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastyczny :) Jak ślicznie pokolorowana Magnolia czy jak tam ta dziewuszka się nazywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurcze kolejka jak za komuny ;) ...ale ja tych czasów nie pamiętam :) żeby jednak nie odbiegać od tłumu---staję póki co na samym końcu pokaźnego "ogonka" ... a przepiśnik jest PRZErewelacyjny! już go kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przesłodki jest! Tilduchna ślicznie pokolorowana, a na wisienkowy papier napatrzeć się nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  33. To i ja dołaczam do kolejki, przepiśnik "przepyszny", w sam raz na moje ulubione ciasta z owocami :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Czereśnie, jabłuszka, truskawa - pyszności, piszę się na to cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie zapisze się do kolejeczki. umieściłam nawet banerek podlinkowany w pasku bocznym. Śliczny ten przepisnik, a ja wciąż nie mam żadnego...

    OdpowiedzUsuń
  36. ach Tilda i obłedna truskawa!!!!!! - cudny zestaw :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny, piekny! Ja chcę! Jeszcze nie miałam nigdy przepiśnika :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Chętnie go przygarnę :) Przesłodziutkie!

    OdpowiedzUsuń
  39. och...jaki smakowity przepiśnik:) mam dla niego miejsce w domku...serdecznie zapraszam na półeczkę:)) i zajmuję kolejeczkę...

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudo :), aż chce się zapisać w nim same smakołyki. Ustawiam się :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super papierki i ich zastosowanie, nie mam przepiśnika a ten jest jak marzenie! I ja liczę na los szczęścia...

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczny przepiśnik, z cudnym stempelkiem, może będę miała szczęście w losowaniu? :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiśnik bardzo ładny więc ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Obok tak apetycznego przepiśniczka nie można przejść obojętnie... mniamuśny i czekam z kapiącą ślinką na pomyślne losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudny przepiśnik. Papierki doskonałe do tej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajniutki ten przepiśnik, może mi szczęście dopisze i będę miała w końcu jakiś swój:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowny przepiśnik może po raz pierwszy szczęście uśmiechnie się do mnie w candy

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczny przpiśnik. Ja również ustawiam się do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Chętnie się nim zaopiekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  50. dla mnie, dla mnie, taki piękny przepiśnik!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  51. moje przepisy miały by wreszcie ciepły kątek :) cudowny

    OdpowiedzUsuń
  52. Mniam, pyszny ten przepiśnik!

    OdpowiedzUsuń
  53. Jest przepiękny!! Oj chciałabym tam przenieść swoje przepisy, które na razie mieszkają na dysku ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękniutki przepiśnik - ustawiam się też w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  55. śliczny, chętnie go przygarnę...

    OdpowiedzUsuń
  56. Jest przepiękny, również chętnie wezmę udział w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  57. I ja chętnie stanę w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  58. komu, komu, bo idę do domu?
    Mi! mi! wybierz mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Może ja będę miała szczęście? Bardzo podoba mi się taki przepiśnik !

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale śliczny staję i ja.....

    OdpowiedzUsuń
  61. ja też sie ustawię w kolejce po cudny przepiśnik :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. To jest tak piękna praca, że nie mogłabym nie stanąć w kolejce po nią.:) Pozdrawiam!
    promyk2004.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Ale jest śliczny, ja bym taki chciała :) A papiery - cudne!!

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudny, zdecydowanie skradł me serce! też więc stanę w kolejce, a nóż, a widelec ( :)) się uda...

    OdpowiedzUsuń
  65. Mmm, mógłby być dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja bym kciała też :)
    http://anja-mojepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo chętnie go przygarnę. Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  68. i ja się ustawiam w kolejce, bo jak wszyscy wiedza wisienki piecyki kochają miłością bezwzględną hi hi, a nad jego uroda nie ma co się rozwodzić, kolejka mówi sama za siebie:0 pozdrawiam cieplutko Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  69. Chetnie skorzystam. Może się uda? Wtedy pierwszy przepis to ciasto z wiśniami :)))
    Pozdarwiam
    Agha
    www.grzesiek.prof4.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. ja tez chce!!! sliczny przepisnik :) ze slicznej kolekcji^^
    pozdrawiam
    Frezja

    OdpowiedzUsuń
  71. Mi, mi, mi :) Piękny:) Z radością się nim zaopiekuję:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja też chętnie się zaopiekuję takim cudem :0

    OdpowiedzUsuń
  73. cudeńko! ja często gotuję i piekę będzie miał u mnie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Rozumiem, że jeszcze zdążyłam? Jeśli tak to ja bardzo, bardzo, bardzo chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  75. cudo! Ja też chcę!Ustawiam się :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Serdecznie witam,
    cudny! już szykuję miejsce na półce ;) Pozdrawiam, Kasia, kat-sar@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Uroczy przepiśnik!!! Czy jeszcze mam szansę???

    OdpowiedzUsuń
  78. Dla mnie, dla mnie... Ale buźka mi się uśmiecha jak patrzę na niego. Jest słodki:-)

    OdpowiedzUsuń
  79. I ja ustawię się w kolejce :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Moja przygoda kulinarna już się zaczęła, wiec i przepiśnik by się przydał. Jest na prawdę piękny, więc staję w ogonku po niego :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Chyba jestem ostatnia - ale też spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja, ja!!! Wybierz mnie! Jak mawia klasyk ;D W totka mi się nie udało, więc może teraz...?:D Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  83. Cudny przepiśnik, a ponieważ nie umiem tak cudnie kolorować stempli, to również ustawiam się w kolejkę:)

    OdpowiedzUsuń
  84. śliczny przepiśnik, chętnie przygarnę:D

    OdpowiedzUsuń
  85. W głowie już planuje jak go zagospodaruje:) Przepisów ostatnio trochę nazbierałam, więc baaardzo chętnie przygarnę to cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Wow, przepiękny. To ja też spróbuję, może rzutem na taśmę mi się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Przepiękny, i z wisienkami - tak jak na płytkach u mnie w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Witam,wszystko jest możliwe.


    OdpowiedzUsuń
  89. "Mój Ci On". :D. Omg cudny zaiste. Jesteś przepisniku ,zapiszę ja tobie przepisów bez liku.razem będziemy codzień sobie rozprawiali i w kuchni przeróżne cudenka zawsze gotowali :). Trafisz do mnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  90. "Mój Ci On". :D. Omg cudny zaiste. Jesteś przepisniku ,zapiszę ja tobie przepisów bez liku.razem będziemy codzień sobie rozprawiali i w kuchni przeróżne cudenka zawsze gotowali :). Trafisz do mnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  91. "Mój Ci On". :D. Omg cudny zaiste. Jesteś przepisniku ,zapiszę ja tobie przepisów bez liku.razem będziemy codzień sobie rozprawiali i w kuchni przeróżne cudenka zawsze gotowali :). Trafisz do mnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  92. "Mój Ci On". :D. Omg cudny zaiste. Jesteś przepisniku ,zapiszę ja tobie przepisów bez liku.razem będziemy codzień sobie rozprawiali i w kuchni przeróżne cudenka zawsze gotowali :). Trafisz do mnie? :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger