12:57

Z Nowym Rokiem nowe kolekcje!!!

Mamy dzisiaj dla Was moc niespodzianek.
Na półkach galerii pojawią się dzisiaj dwie nowe kolekcje :
Biała Róża -  6 papierów 30,5*30,5cm, oraz gotowy bloczek 12 papierów -  
(po dwa razy każdy z papierów) plus bonusowy wzór dostępny na wewnętrznej stronie okładki, oraz 4 arkusiki o wymiarach 10*14,5cm przeznaczone do tworzenia kartek.

Love story - bloczek 22 papierów 15*15cm ( 11 arkuszy - również klejonych po dwa z każdego wzoru, tutaj również dodatkowy wzór-niespodzianka na okładce)



oraz pierwszy papier z nowej kolekcji 
The Best Of
w której regularnie będą pojawiać się wznowienia Waszych ulubionych wzorów - na początek ogłaszamy powrót papieru w chmurki oraz w pszczółki i motylki z kolekcji Cudowne Lata.


Papiery świetnie komponują się między sobą pozwalając na stworzenie subtelnych, klasycznych prac. 


Od dzisiaj uruchomiliśmy również możliwość zapłaty poprzez system DotPay

Musicie przyznać, że koniec roku spędziłyśmy bardzo pracowicie szykując dla Was te wszystkie niespodzianki!!! Wysyłka papierów od poniedziałku 07.01.2013.
Ale to jeszcze nie koniec - ogłaszamy 
Candy !!!
Napiszcie w komentarzach, które papiery chciałybyście wznowić w kolekcji The Best Of
 
Nagrodę otrzymają autorzy najciekawszych wpisów - a są nią oczywiście
Zestawy Galeriowych Papierów

Warunkiem uczestnictwa w zabawie jest wklejenie podlinkowanego obrazka na pasku bocznym bloga lub w poście raz zostawienie komentarza pod tym postem.
Konkurs zakończy się już w niedzielę więc nie zwlekajcie z zapisem.

129 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza,nie umiem pięknie pisac, tylko konkretnie i mało ,papierki sa przepiekne ,taka piękna tonacja,kolorki które uwielbiam już bym wiedziała co z nimi zrobic,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest dla mnie ważne, które papiery będą wznowione. Wszystkie są tak piękne, że wznowienie któregokolwiek z nich będzie cudownym wydarzeniem :)

    A zamówienie na nowe kolekcje przed chwilą złożyłam :P

    http://anek73.blox.pl/2013/01/Rozdanie-w-Galerii-Papieru.html

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie tam do pisania, każdy papier jest tak cudny i uniwersalny, że chyba nie potrzebuje dodatkowej zachęty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda z nowych kolekcji jest niepowtarzalna, przykuwa wzrok i sprawia, że nie chcę się oderwać oczu nawet na chwilę! Bajkowe, uniwersalne, a zarazem wyjątkowe - takie są właśnie wszystkie najnowsze kolekcje Galerii Papieru. Aż się pragnie zamknąć na chwilę oczy i oddać marzeniom, jakie cuda powstałyby z wykorzystaniem tych unikatowych papierków! :)

    Informacja o candy na moim blogu w pasku bocznym: www.goga91.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  5. Przedwiośnie .....nie zawsze ładna pora roku ale papiery z tej kolekcji (nr 03)są cudne .Walentynki !!!! tak mi się to kojarzy a potem już tylko wiosna,słonko,ciepełko i aż chce się żyć .W kolekcji The Best Of nie może go braknąć .

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne te nowe kolekcje!! a ja marzę o wznowieniu trzech moich ulubionych papierów: w róże z kolekcji Tajemniczy Ogród i dwóch kwiatowych z kolekcji, której nazwy nie pamiętam :P ale mam je tutaj np: http://natolinek.blogspot.com/2011/09/folder-slubny-iii.html i http://natolinek.blogspot.com/2011/09/folder-slubny-ii.html :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te róże to przecież "Usłane różami" - już po jednym dodruku i cały czas dostępne: http://galeriapapieru.com.pl/pl/c/Uslane-rozami/135

      Usuń
    2. hahaha, no właśnie teraz zauważyłam, że są :D

      Usuń
  7. Jestem fanką Waszych papierów od niedawna i świetnie mi się z nimi pracuje więc wznowienie każdego nie miałam w swoich łapkach będzie fantastyczną niespodzianką.
    A nowe kolekcje są przecudne :)
    banerek na pasku bocznym: http://m-miniart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja poproszę całe cudowne lata... całe caluteńkie od numeru 1 do końca :) jak sama nazwa wskazuje są cudowne i przeuniwersalne... do wszystkiego... na kartki, przepiśniki, notesy... dziecięce... doroślackie... po prostu cud miód :)
    a info na blogu już wisi :) http://ryzmydloipowidlo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja bardzo bym chciała powrotu kapuśniaczka jest bardzo uniwersalny i powinien na stałe zagościc w całej gamie kolorystycznej mozlwej do wymyslenia.Kapuśniaczek,kapuśniaczek!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. swoją przygodę z papierem zaczęłam niedawno i większości Waszych papierów nie mam, ale najbardziej bym chciała wznowienie Kapuśniaczku, bo ma piękne, nasycone kolory i Tajemniczego Ogrodu, bo ma niezwykły klimat i świetnie by pasował do mojego ukochanego i zdecydowanie nadużywanego brązowego distressa:)
    minajuveler.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bym chciała wznowienie kolekcji cudowne lata, bo bardzo mnie ona urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Wasze papiery!!! Dla mnie kolekcja cudowne lata jest rewelacyjna. I fantastycznie by było, gdyby została wznowiona... A co do nowych kolekcji są nie niesamowite obie, ale białe róże rozkochały mnie do szaleństwa:):):) www.avonlea.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja uwielbiam wszystkie papiery tylko szkoda mi ich ciąć i na razie leżą grzecznie na półce, a chciała bym wznowienia HERBATKI DLA DWOJGA która ma cudne kolory
    ja też sobie obiecałam że nie kupię na razie papierów dopóki nie wykorzystam tych co mam ale ta BIAŁA RÓŻA normalnie mnie zauroczyła

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię wszystkie papiery .Nawet ścinki zbieram -bo nigdy nie wiadomo kiedy się przydadzą.. Poczekam na los szczęścia może się uśmiechnie do mnie ..a jak nie to ja uśmiechnę się do mojego portfela .Piękny początek roku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie papiery są przepiękne, jednak ja wznowiłabym kolekcję Biała Róża, jest to papier nadający się na każdą okazję, pozdrawiam:)
    http://pasjejustychy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fabulous candy,I love your papers,are so elegant^_^
    I'm happy to have a chance to win^_^
    Fingers crossed^_^
    Sonia

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo udane nowe kolekcje. Już je lubię :) Biała róza wydaje mi się być kolekcją niezwykle uniwersalną, pasującą w do klimatów ślubnych, podziękowań oraz do wytwornych karteczek imieninowych - duuużo klasyki. Z kolei Love story to idealna inspiracja przed zbliżającymi się Walentynkami, choć jak sądzę nie tylko na tą okazję warto po nie sięgnąc.
    Dla mnie the best of z pośród Waszych papierków jest bez dwóch zdań kolekcja Wielki Błękit, a wśród nich ubóstwiam wręcz Wielki Błękit 04. Patrząc na ten papierek mam wrażenie że patrzę na piękne, bezchmurne, nieco magiczne niebo. Ale każdy inny papierek też da wiele radości, więc liczę, że może się uda nowy rok zacząć od wygranej? pozdrawiam olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam wszystkie kolekcje Galeriowe więc którekolwiek wznowienie ucieszy mnie bardzo. Z nowszych uwielbiam fioletowe fiołki i lekcję miłości ze starszych hitem u mnie jest oczywiście usłane różami a najbardziej widziałabym we wznowieniach - kapuśniaczek.

    OdpowiedzUsuń
  20. Z najnowszej kolekcji najbardziej podoba mi się - LOVE STORY - idealny na Walentynki :))) i ślubne zestawy...
    A jakie papiery chciałabym żebyście wznowili - na pewno HERBATKA DLA DWOJGA - szczególnie papiery 03, 04 i 05 - chociaż cała kolekcja jest bardzo słodka :))) super nadają się na przepyszne kartki lub przepiśniki...

    p.s. Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczeła się pół roku temu na ZLOCIE SCRAPBOOKINGU 2012 w Warszawie. I właśnie wtedy moim pierwszym zakupem jak i pierwszym papierem był właśnie - papier - herbatka dla dwojga 03. Był on tak ładny zarówno jedna jak i druga strona, że żal mi go było wykorzystać... więc długo przeleżał w szufladzie. Potem sobie uświadomiłam, że tak naprawdę mogę go dokupić i go w końcu wykorzystałam :))) Ale niestety jak ostatnio chciałam go zamówić to okazało się, że już go nie ma. I dlatego bardzo bym chciała o powrót właśnie tej Kolecji...

    pozdrawiam serdecznie, Kwiat_wisni7

    Kwiat-wisni7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Musze sie przyznac, ze ciezko tak wybrac to co chcialabym zeby wznowic. Zakochalam sie w Uslane Rozami, a cale Cudowne lata sa... po prostu cudowne! Jedyne co moge rzec to... po prostu z nich nie rezygnujecie :) Robicie piekne papiery, a nowe kolekcje... hmm... niestety musza zaczekac, bo dwa dni temu dostalam od Was paczuszke :( ale bede czekac z niecierpliwoscia, moze dotra po ogloszeniu wynikow Candy ;) warto pomarzyc. Droga Ekipo Latajacych Aniolow: wszystkiego dobrego w Nowym Roku i wieeeeeeeele wspanialych pomyslow! I tyle radosci dla Was ile Wy sprawiacie nam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie Herbatki dla dwojga brakuje mi najbardziej... Pojawiła sie w czasie, gdy miałam mały przestój w scrapowaniu, no i nie zdążyłam się zaopatrzyć w odpowiednie zapasy ;) Cudowne lata uwielbiam i wykorzystałam ich duuuużo, brakuje mi niebieskiego i różowego w białe gałązki...
    A nowe kolekcje - cudne!!! Tylko trochę szkoda, że Love Story jest tylko w małym formacie :/
    Pozdrawiam i życzę wielu nowych cudnych kolekcji w tym roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne są te obie nowe kolekcje,można je wykorzystać na wiele okazji. Ja od niedawna tworzę z wzorzystych papierów (mam fioletowe fiołki).Każdą kolekcję należy wznowić , bo stale powiększa się grono scraperek ,które chętnie by na nich popracowały :-)))

    OdpowiedzUsuń

  24. Good morning to all of you ... my name is Ada and I write from Italy. It's a year that I follow your blog because here I always found papers and wonderful works. In Italy there are not your beautiful papers and I'm not very experienced to do shopping on abroad. I looked at your two new collections, collections that I find adorable designs for both elegant and refined for shades of colors that are very special and unique. My scraps is very simple but I hope to become as good as the Polish women who are real artists. I logged into my blog bunner the "Galeria Papieru". I hope to win ...
    see you soon Ada from Italy




    OdpowiedzUsuń
  25. Allereerst wil ik jullie voor 2013 veel gezondheid, geluk en creativiteit toewensen.
    Wat een schitterende candy geven jullie weg!!! Ik doe graag mee met de kans om het te winnen. Het papier van Galeria Papieru vind ik supermooi. Gelukkig is dit bij 1 winkel in Nederland verkrijgbaar. 'k Heb er al meerdere kaarten en creaties mee gemaakt.
    Groetjes Tineke

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeśli chodzi o mnie to zdecydowanie herbatka dla dwojga bo nie miałam zbyt dużej okazji na niej popracować a bardzo bym tego chciała. Papierki są rewelacyjne na fantastyczne przepiśniki i wszystko co kuchenne chociaż nie tylko a zbliżać się będzie niedługo dzień mamy i taki przepiśnik na herbatce wyglądałby przecudnie :)
    P.S. Nowe kolekcje są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja uwielbiam Kapuśniaczki i to w każdej wersji kolorystycznej... kropeczki zawsze się sprawdzają i do wszystkiego! Dla mnie to kolekcja uniwersalna!

    Pozdrawiam serdecznie i ściskam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdecydowanie cudowne lata :D ... ale też herbatkę dla dwojga 06 :D

    OdpowiedzUsuń
  29. W pierwszej kolekcji widzę wzory, które są tak bardzo "galeriowe", takie "Wasze", z których można zrobić wszystko i które doskonale sprawdzają się przy każdym chyba projekcie, niezależnie od tematu. Druga z nowości - urocza po prostu.
    A które wznowić... hmm...
    Dobrze. Przyznaję się do nałogu. Te kolekcje, które zaczęły znikać, postanowiłam kupić w zapasie, więc moich ukochanych papierków mam trochę w szafie :)
    Alee... skoro już pytacie: moją pierwszą, ukochaną jest Świąteczna Gospoda, zawsze będę miała do niej sentyment. Trochę nieaktualna w styczniu :) Więcej więc napiszę o najcieplejszej z Waszych kolekcji: Herbatce dla Dwojga. Pisałam już tu kiedyś o moich skojarzeniach, związanych z tą kolekcją. Kojarzy mi się z ciepłym klimatem kuchni – z sercem domu. Piękne papiery, uniwersalne wzory i cieszące oko kolory, które można porównać z kuchenną paletą smaków i zapachów; można je połączyć w zależności od upodobań, okoliczności, nastroju. Gdy patrzę na papiery, widzę różnorakie przyprawy na kuchennym stole przykrytym obrusem w kratę, gdzie czeka gorąca i aromatyczna herbatka dla dwojga i świeżo upieczone ciasto :) Dlatego nazywam ją najcieplejszą z kolekcji. Cudowna jest i tyle :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ niespodzianek przynosi Nowy Rok! To chyba będzie świetny rok, skoro tak świetnie się zaczyna :D
    Piękne te nowe kolekcje! :)
    Co do wznowień, to głosuję na Cudowne lata i Przedwiośnie ;) Szczególnie Przedwiośnie by mi się przydało, wszak wiosna i Wielkanoc już za pasem ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Nowe kolekcje są zachwycające! Ja jednak pozostaję wierna swojemu ulubionemu "Tajemniczemu Ogrodowi" i to właśnie tę kolekcję chętnie zobaczyłabym we wznowieniu, najchętniej całą, a gdybym miała konkretne papiery, wybierać to chyba padłoby na duże o numerach 1 i 2 oraz małe z grafikami. A bliżej kolejnego senonu bożonarodzeniowego - moim marzeniem byłoby zobaczyć małe papiery z motywem Mikołaja ze "Świątecznej Gospody"...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://galeriapapieru.com.pl/pl/c/Boze-Narodzenie/113

      Usuń
  32. A to niespodzianka... Nowe papierki są naprawdę wspaniałe i już nie mogę doczekać się poniedziałku. Zamówię oczywiście oba komplety. Będzie szaleństwo tworzenia. Jeśli chodzi o papierki do wznowienia do kolekcji The Best Of to bardzo czekam na "pszczółki" z kolekcji Cudowne Lata a najbardziej brakuje mi Herbatki dla Dwojga. Swoją przygodę ze scrapbookingiem rozpoczęłam doś niedawno (6 mies. temu)i nie zdążyłam ich już nabyć. Obserwując prace innych scraperek bez zastanowienia rozpoznaję Wasze papierki choć dużo mi ich brakuje. Więc bardzo się cieszę na myśl, że będzie można je znów nabyć. Pozdrawiam noworocznie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Nowe kolekcje - świetne! Szczególnie zachwyciła mnie Biała Róża.
    A do wznowienia - Herbatka dla dwojga 03 i 04. Niby kuchenne, ale dla mnie naprawdę wielofunkcyjne - bo to i na albumy, i na przepiśniki, i na karteczki wszelakie. No i cudny Tajemniczy ogród 01.
    To moje typy na razie :) A potem kolejne, np. kapuśniaczki :))
    Info na moim blogu
    http://mojekarteczkowanie.blogspot.com/2013/01/nowe-kolekcje.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak zwykle cudności :D Właśnie myślałam, żeby nabyć coś z ostatnich kolekcji, które pokazały się przed świętami..może Aż nastanie świt albo fiołki. A tu tak niespodzianka! I co ja mam zrobić? Zamówić wszystko? ;) To poproszę w zestawie dodatkowa szufladę do komody :D
    A ja bym prosiła o wznowienie moich ulubionych, starych cudownych lat, tych z malutkimi kwiatuszkami i krateczką, i tych papierów w drobniutkie paseczki. Cudownie się ze sobą łączą i praca z nimi to sama przyjemność
    czego i Wam życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ojjj jaka radość
    przyjdzie mi na nie troszkę poczekac zanim zamówię je do mnie do Irlandii - ale prędzej czy później będę je miała:) i nie zawaham się ich użyć ;)
    kiedy zniknęły z półek sklepowych uslane różami - bardzo nad tym ubolewałam - i z wielką radością przyjęłam ich dodruk i pojawienie się ponownie w sklepach :)

    nie wiem czy chciałabym jakieś dodruki - kiedy co chwilkę macie takie piękności - to jest w czym wybierać :)

    Biała róża będzie idealnie pasowała do kartek ślubnych ...te delikatne aczkolwiek widoczne stonowane kolory
    a love story - mrauuu super pasują do albumów i kartek dziewczęcych
    no i do kartek miłosnych na zbliżające się walentynki


    no i super z dodatkową możliwością opłaty:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowna kolekcja :) wszystkiego dobrego na Nowy Rok samych sukcesów!
    A ja jestem za kolekcją Usłane różami i Kapuśniaczek-uwielbiam kropeczki:)

    Pozdrawiam-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdecydowanie poproszę o Kapuśniaczki - są bardzo uniwersalne, świetne do męskich kartek, na pewno zielonych mi brakuje do wszystkich roślinnych motywów. Tajemniczy Ogród - piękny vintage'owy styl do wszystkich starociowych prac, choć i kartki ślubne są piękne z ich udziałem.
    Białą Różą mnie rozbroiliście... jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne kolekcje!
    Kilka razy "polowałam" na Cudowne Lata i nie udało mi się....

    Jakiś czas temu zaczęłam kupować Wasze papiery i jestem zachwycona.

    Banerek na blogu http://mojrelaks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Nowe kolekcje są zachwycające :)
    I jeśli chodzi o wznowienie - jak dla mnie każdą można wznowić :) w dziedzinie scrapbooku jestem świeżynką, więc nie miałam okazji z nimi pracować - a bardzo bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wznowić można wszystkie papiery bo są cudowne, aale dla mnie chyba usłane różami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://galeriapapieru.com.pl/pl/c/Uslane-rozami/135 - na szczęście wszystkie są :)

      Usuń
  41. Z Papierowej Galeryjki
    uwielbiam wszystkie papierki,
    każdy wzorek
    na wszelaki pomysł i humorek.
    Nada się na każdą pracę -
    na kartkę, LO, album, świeczkę, tacę...
    Idealnie i klimatycznie dzięki nim dom udekoruję,
    a i niespodzianki dla znajomych przygotuję.
    Dopiero święta minęły,
    a mnie tęskno pod strzechy Świątecznej Gospody,
    aby przy kominku przysiąść przy Herbatce we dwoje
    w oczekiwaniu na Cudowne lata...
    Tylko czy to psychicznie wytrzyma moja marna wypłata.
    Zwłaszcza, że załoga anielskiego bloga
    czasu nie marnuje i co trochę coś cudnego zmaluje i wydrukuje.
    Ofertami kusi, podwojenia szykuje, gratisy pakuje, koszty wysyłki anuluje...
    no i jak tu nie ulec tym diabełkom boskim,
    aż scraperkom na głowie jeżą się z zachwytu włoski.

    Pozdrawiam Noworocznie i gratuluję pracowitości i pomysłowości - info mrugające tu: http://asiscrapki.com.pl/wordpress/

    OdpowiedzUsuń
  42. herbatka dla Dwojga i kapuśniacze.......... :) a co do nowych papierów to są :CUDOWNE !!!

    A tu mój post o candy http://scrapmajka.blogspot.com/2013/01/candy-galeria-papieru.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja się kocham w "kapuśniaczkach" i ubolewam, że nie występują w wersji pastelowej. Bezapelacyjnie uwielbiam kolekcję "usłaną różami", bo z tych papierków robię koperty, które zawsze znajdują uznanie.
    Zapoluję z przyjemnością na nowe kolekcje i reklamuję tutaj: http://epokapapierowa.blogspot.com/2013/01/posypao-papierkami.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolekcja cudowna i chętnie na nie zapoluję.A kolekcje które kocham bezwarunkowo to Kapuśniaczek i Usłane różami.:)

    OdpowiedzUsuń
  45. aaa, jakie piękne zestawy!!
    Informacja o candy w pasku bocznym :)
    Co do Best Of to najbardziej mi brakuje kapuśniaczka- w każdym pastelowym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. biała róża - swietna
    do Best Of dołożyłabym zdecydowanie zielone kropeczki
    http://scrapteria-beakie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja się lubuję w Kapuśniaczku! Piękne nasycone kolory, pasujące do wszelakich okazji. Świetnie papierki nadają się do kartek Bożonarodzeniowych jak i przepiśników kuchennych :) No i dla mężczyzn cos można wytworzyć.
    Kropeczki sa ponadczasowe i chyba nigdy nie wyjdą z mody!
    Gratuluję nowych kolekcji!!! Juz sama nie wiem, które mam zamówić i chyba tzw. krakowskim targiem najlepiej wszystkie :)
    Pozdrawiam! Chasia

    OdpowiedzUsuń
  49. Zachwycałam się fioletową kratą, które widziałam w pracach innych, ale zniknęła ze sklepu. Następnie wyszła cudowna kolekcja urodzinowa Fioletowe Fiołki, więc się w nie zaopatrzyłam i mam póki co ich odpowiedni zapas. :)Myślę, że Cudowne Lata są tymi, które powinny wrócić, a szczególnie pomarańczowe krato/kwiaty, ponieważ mam tylko jeden arkusik gdzieśtam zdobyty i aż nie mam serca, żeby go pociąć. Łatwiej żyłoby mi ze świadomością, że będę mogła go dostać tyle, ile dusza zapragnie ;)Nie miałam też tyle szczęścia, żeby pracować z całym Kapuśniaczkiem, więc tym też bym nie pogardziła! :) Prawda jest taka, że z miłości do Waszych papierów i tak kupię The Best Of, jakiekolwiek papierki by się tam nie znalazły <3 (więc czekam z niecierpliwością). Jeszcze tylko wyrażę zachwyt i podziw nad nowymi kolekcjami i czekam na kolejne odsłony The Best Of, żeby i do nich się uśmiechać!
    G.

    OdpowiedzUsuń
  50. BIAŁA RÓŻA - BOSKA !NAJBARDZIEJ DO GUSTU PRZYPADŁA MI KOLEKCJA USŁANE RÓŻAMI JESTEM W NICH ZAKOCHANA AŻ SZKODA MI ICH CIĄĆ....

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja uwielbiam kapuśniaczki, szczególnie brakuje mi tych pierwszych 15x15 różowych i błękitnych, które co prawda wróciły jako cudowne lata, ale już nie w tym odcieniu co kiedyś. I strasznie mi brakuje żółtych papierów w Waszej Galeriowej kolekcji, więc zdecydowanie tęsknię za kapuśniaczkiem żółtym. Piękna była też kolekcja cudowne lata oraz cała herbatka dla dwojga. Naprawdę macie tak udane kolekcje, że najchętniej widziałabym je wszystkie spowrotem na półce!:))

    OdpowiedzUsuń
  52. Wspaniałe kolekcje, w sam raz na tworzenie przez 365 dni w roku. Takie papiery są inspiracją samą w sobie.
    Ja najbardziej tęsknię za Przedwiośniem (zwłaszcza 02 i 07) oraz za Świąteczną Gospodą. Niestety za długo zwlekałam z ich zakupem...
    Informacja o candy umieszczona jest na pasku bocznym bloga.
    Pozdrawiam i życzę aby wasza praca była tak owocna jak dotychczas i aby sprawiała Wam wiele przyjemności.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne! Szczególnie Biała Róża!!!!!!
    Ja tęsknię za Przedwiośniem :) hehe, dosłownie też ;)
    Poza tym Cudowne lata i Herbatka dla dwojga były świetne!!!
    Mam jeszcze jakieś zachomikowane arkusze z tych kolekcji, oszczędzałam je sobie ale jeśli mają być wznowione to nie zawaham się ich użyć i kupić kolejnych :)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam ;)
      http://made-by-asio.blogspot.com/2013/01/candy-candy.html

      Usuń
  54. Biała róża mnie zachwyciła. Jest taka powabna i delikatna. Widzę w niej pięknie ubrany album ślubny. A w serii teh best widziałabym kapuśniaczek...uwielbiam ich wzorek bo jest uniwersalny i nadaje sie to prac o wszelakiej tematyce

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudne papiery, jak zwykle z resztą!
    Mi się chce baaaaardzo wiosny, może dlatego brakuje mi zielonej Herbatki dla dwojga - idealny odcień zieleni, od razu przywołuje wiosenny nastrój i radosny śpiew ptaków w pozieleniałych właśnie drzewach!

    OdpowiedzUsuń
  56. Lubię Wasze papiery. Wszystkie. Są piękne!
    Ale ogromnym sentymentem darzę pierwsze kolekcje:
    - Świąteczna Gospoda
    - Kapuśniaczek
    - Tajemniczy Ogród

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  57. Kapuśniaczek, Vintage oraz Przedwiosnie....moja--kraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Uwielbiam wszystkie kolekcję bo nie da się ich nie uwielbiać, ale pokochałam Usłane Różami i Cudowne Lata, kilkakrotnie też polowałam na "ciuchcię" i jakoś nigdy mi się jeszcze nie udało;( zawsze było za późno. Bardzo liczę na to że znów się pojawi;)))))i wreszcie zdążę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://galeriapapieru.com.pl/pl/p/Ciuchcia/328 :)

      Usuń
  59. wszystkie papiery są przepiękne!
    ale urzekła mnie kolekcja "Herbatka Dla Dwojga"
    jest po prostu nieziemska!
    http://tajemnicza18.blogspot.com/

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. ja się w Kapuśniaczku zakochałam od pierwszego spojrzenia. Na szczęście zrobiłam go spory zapas zanim się skończył, ale znając siebie, pewnie bym jeszcze dokupiła, gdyby się pojawił. Wasze papiery w ogóle najbardziej do mnie przemawiają, chętnie otrzymam najnowsze kolekcje :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Wszystkie papiery macie piękne i na wszystkich już pracowałam a jeszcze parę mam w zanadrzu- może herbatka dla dwojga, nie wspomnę o białej róży, która jest zachwycająca :)
    Banerek o candy na pasku bocznym: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratuluję przepiękne kolekcje:) jak dla mnie wszystkie Wasze kolekcje są bajecznie piękne i cieszą moje oczy jak mogę je zakupić:)pozdrawiam

    http://wanda-mojatworczosc.blogspot.com/2013/01/cudowna-kolekcja.html

    OdpowiedzUsuń
  63. me encanta estas dos colecciones, felicitarla por sus lindos trabajos,coloco el candy en la barra lateral de mi blog
    detalleshechosamanomagda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Przecudne kolekcje. obie - nie mogę się zdecydowac która lepsza. Każda nada się do czegoś innego :D
    Super i gratuluję.
    Co bym wznowiła? Hmmm - Usłane różami02 - uwielbiam ten papier, te róże i tego ptoska.
    Ale tez Cudowne lata - dawno ich nie było i trochę tęsknię. Były takie optymistyczne i miały wielorakie zastosowanie :)

    Pozdrawiam Was ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://madzik-scrapuje.blogspot.com/2013/01/papierowe-nowosci.html

      Usuń
    2. http://galeriapapieru.com.pl/pl/p/Uslane-rozami-02/239 - nie trzeba wznawiać...

      Usuń
  65. Ależ sypiecie ostatnio nowościami :) Piękne kolekcje!

    Moi kandydaci do wznowienia:
    - Tajemniczy Ogród: idealnie nadaje się do prac w stylu retro, steampunk, do prac dedykowanych mężczyznom;
    - Herbatka dla Dwojga: za klimaty kuchenne, dziecięce, a nawet bożonarodzeniowe!

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja zamawiam te wszystkie cudne drobne krateczki, są fantastyczne do tła dziecinnych projektów, do paperpiecingu, pszczółki i motylki są moje ulubione - niestety nie zdążyłam :D jeszcze drobne czerwone kwiatuszki na łodygach na żółtym tle - wiem, powinnam sypać nazwami z rękawa, ale nie mam głowy do nazw... czy to takie istotne? :)
    Sam pomysł kolekcji "The best" jest genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://galeriapapieru.com.pl/pl/p/The-best-of-01-/507 - pszczółki i motylki

      Usuń
  67. Wszystkie wasze papiery są super brakuje niestety tych pierwszych świąteczna gospoda i herbatka we dwoje. Nie miałam szczęścia zaczęłam scrapować w tym roku. Dla mnie więc wznowienie kolekcji The best jest genialnym pomysłem. Z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałem o linku http://haliaz.blogspot.com/2013/01/candy.html?m=0

      Usuń
  68. Zawsze ogarniał mnie wielki strach kiedy zabierałam się do cięcia papieru a to znowu żal papiery były ciężkie do zdobycia .Z waszymi papierkami nauczyłam się śmiałości bo mogłam liczyć na to że jeśli sknocę to mogę kupić nowe są zawsze w zasięgu moich możliwości .Mają to coś są tanie i śliczne już nie boję się cięcia ,darcia bo mam wasze papierki wielkie dzięki .Nowa kolekcja mnie zauroczyła tylko szkoda że Love Story jest tylko 15x15 .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. Roze z kolekcji Tajemniczy ogrod !!!!sa nieziemskie, a jak juz sie naszykowalam zeby je zamowic to ich zabraklo....:(
    gratuluje nowych kolekcji, ta biala jest przesliczna ;D
    pozdrawiam ;)
    aa, baner wisi w pasku zabaw na http://fioridifantasia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  70. Nowości za nowościami :) Pięknie, gratuluję. Szczególnie podoba mi sie Love story. Jako Best of powinny powrócic Cudowne lata albo Herbatka dla dwojga. Obie świetne i obie godne wznowienia w CAŁOŚCI!
    Info o candy na pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  71. Ach cudne nowości:) Ale Biała róża jest najcudowniejsza! Chociaż Love is in the air - więc Love story jak najbardziej też na pewno się sprawdzi:)Trudny wybór :):):)

    OdpowiedzUsuń
  72. Wspaniałe, wspaniałe...

    Z chęcią widziałabym powrót kolekcji - Herbatka dla dwojga. Jest bardzo inspirująca.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  73. Witam, chyba będę się powtarzać ale co tam...Bardzo lubię Wasze papiery bo są po prostu piękne. Mam problem z wyborem czy white czy love, najchętniej zostałabym właścicielką obu kolekcji, myślę, że jak nie w ten to w inny sposób :P. Jeśli chodzi o poprzednie kolekcje to na pewno Usłane Różami!!!!! Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Tylko tak dalej!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://mojascinkomania.blogspot.com/2013/01/powitanie.html

      Usuń
    2. http://galeriapapieru.com.pl/pl/c/Uslane-rozami/135 - nie potrzeba dodruku

      Usuń
  74. Mi bardzo pasowała kolekcja "Herbatka dla dwojga", szczególnie papier "babeczkowy". Wykorzystałam go już do najmniejszego skrawka!

    OdpowiedzUsuń
  75. Udało mi się jakimś cudem dostać papiery z kolekcji "Usłane różami" ale w dalszym ciągu poluję na "Herbatkę dla dwojga". Z resztą każda kolekcja wychodząca pod szyldem Galerii Papieru jest THE BEST OF.
    http://cudownescrapy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie trzeba cudu do Usłanych Różami- jest dostępna w regularnej sprzedaży: http://galeriapapieru.com.pl/pl/c/Uslane-rozami/135

      Usuń
  76. Mi brakuje listkowych papierów w innych kolorach (jak w Cudownych Latach), bo te listki uwielbiam. To moje ulubione papierki z Usłanych Różami i czasem brakuje mi tego samego wzoru w innych tonacjach. Chociaż wiem, że wykorzystujecie te same wzorki też w nowych kolekcjach, więc się nie martwię (hmm..ale w dwóch najnowszych nie ma:P).

    Na pewno przypadły mi do gustu papierki z Herbatki dla Dwojga, zwłaszcza zielony z damaskami (bo wzorek jest tak delikatny, że można użyć papieru do wszystkiego, od listków do kwiatków, po tło scrapa, które nie zdominuje pracy). No i jeszcze ten kremowy z tej samej kolekcji. Też za jego uniwersalność i ciepłą barwę.

    Ach - no i cierpię, że Fioletowe Fiołki nie były w formacie 30x30. Ale rozumiem, że tak trzeba, bo format druku;) W każdym razie myślę, że wznowienie niektórych "paskowych kolekcji" w Best of w dużym formacie też byłoby super.

    Gratuluję wydania kolejnej kolekcji, dalszych sukcesów, wielu następnych wspaniałych wzorów w tym i w przyszłym roku! Tego życzę ja, Mały Os. :) Pozdrowienia dla całego DT!

    OdpowiedzUsuń
  77. Piękne kolekcje :) Jestem fanką papierków galeriowych i mam spory zapas, niestety jakoś umknęła mi "herbatka dla dwojga", bardzo chciałabym również wznowienia kapuśniaczków w formacie 15x15 fioletowego, różowego, i błękitu...były cudne:)ale formatem 30x30 w takich kolorach też nie pogardzę:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  78. ja jestem obecnie całkowicie zakochana w Wielkim Błękicie, a Usłane Różami są dostępne, więc nic tak ogromnie nie brakuje w tej chwili. ale Herbatkę też lubię bardzo, więc ucieszyłaby mnie możliwość zaopatrzenia się w te papiery. Co do Kapuśniaczka, to uważam, że jako papiery uniwersalne, i jednocześnie idealne tzw. bazowe, mogłyby być w stałej ofercie i na pewno będą na nie chętni :)

    w ogóle chciałam przy okazji powiedzieć, że szalenie lubię wasze papiery! i nawet jeśli są tematyczne, to można ich z powodzeniem używać do innych celów!

    tu napisałam:
    http://craftingcoco-nut.blogspot.com/2013/01/nowe-kolekcje.html

    OdpowiedzUsuń
  79. Tak po prawdzie jak dla mnie galeriowe papiery mają w sobie tyle uroku, że ciężko wybrać tą jedyną i najepsiejszą pod każdym względem.
    NIe trzeba nikogo przekonywać, że wszystkie kolekcje mają w sobie masę uroku i elegancji. Są ponadczasowe i uniwersalne.
    Skoro trzeba wybrać to cóż, szperam i szperam w mojej pamięci i uważam, że "Herbatka dla dwojga" to absolutny HIT, a w połączeniu z brązowymi kropeczkami rozkłada na łopatki każde niemalże inne możliwe kombinacje. Wszelkie przepiśniki z papierkami "babeczkowymi" śnią mi się po nocach i nie ukrywam, że papier ten pieczołowicie trzymam aż wreszcie dobiorę resztę dodatków zasługujących na połączenie ich z tak cudnymi papierami.
    Notesy w pozostałych odcieniach to istny raj dla mych oczu, że już o kartkach nie wspomnę :)
    Mogłabym tak kadzić i kadzić, wypisywać zalety aż do nocy, gdyż tak naprawdę słów po głowie telepie mi się tysiące, a wręcz miliony by móc wyrazić swój zachwyt nad papierami galeriowymi.
    Nie chciałabym jednak wyjść na wazelinkę hahaah :) - gdyż ona jak dla mnie zastosowanie ma zimą tylko na usta :)

    Gratuluję pięknych kolekcji i życzę by w Nowym Roku każda kolekcja była tą The Best Of :).
    Pozdrawiam serdelkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Cudne kolekcje! Ja bym prosiła o kapuśniaczka w pastelach. Byłby niesamowicie uniwersalny :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  81. Nie muszę wygrywać, chcę tylko, żeby muffinki wróciły, bo nie mogę już robić moich ukochanych retro przepiśników! I to mi wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  82. wow!!! jakie piękne nowe kolekcje, "Biała róża" jest zachwycająca, już ją widzę w kolekcjach ślubnych ...

    w sumie trudno zdecydować, które papierki powinny być wznowione, bo wszystkie są przepiękne, ale jeśli miałabym wybierać, to wybrałabym "Kapuśniaczek", najlepiej we wszystkich możliwych kolorach :D ... kropeczki są fantastyczne, pasują praktycznie do wszystkiego i świetnie się komponują z innymi wzorami ... "Herbatka dla dwojga" też jest cudowną i dającą mnóstwo możliwości kolekcją

    http://realkowyswiatrybki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Rewelacyjny pomysł z powrotem naszych ulubionych papierów, bo naprawdę ich brakuje! Najbardziej tęsknię za papierkami z kolekcji Herbatka dla dwojga, zwłaszcza za babeczkowym. To był absolutny strzał w dziesiątkę :) był uniwersalny i pasował do różnych projektów, w szczególności do moich kulinarnych segregatorów.
    Nowe papierki z wielką chęcią nabędę przy okazji zakupów u Was :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Oczywiście zapisuję sie. http://barbaratoja.blogspot.com/2013/01/wszyscy-rozdaja-papiery.html
    Lubię papiery z wyraźnymi konkretnymi wzorami, lubię kwiatowe, więc takie mogłyby być w ciągłej sprzedaży!

    OdpowiedzUsuń
  85. Mi brakuje strasznie przedwiośnia i kapuśniaczku, ale tak naj,naj,naj (i jeszcze więcej "najów"), to marzy mi się po cichutku kombinacja drugiej strony (tej z wzorkiem, nie obrazkami) Vintage 12 (mam nadzieję, że dobrze piszę, chodzi mi o ten beżowy) i Tajemniczego ogrodu 01. Myślę, że ładnie by się komponowały. Chociaż nie, najlepiej każdy jako osobny papier, bo za każdym razem byłoby mi szkoda zmarnować tą drugą stronę... O, i jeszcze vintage 13 by się przydało. Ale tak sobie patrzę na komentarze i chyba nic z tego nie będzie, bo chyba tylko mi ich brakuje T_T

    OdpowiedzUsuń
  86. Wszystkie są śliczne. Jako początkująca scraperka chciałabym je mieć w swojej kolekcji 'przydasiów'. W okresie świątecznym wykorzystywałam 'Świerszcza za kominem'. Teraz mój zachwyt budzą kwieciste papiery / do wiosny coraz bliżej/ oraz tej najprostsze, kropeczki, krateczki. Stawiam na 'Cudowne lata' i 'Herbatkę we dwoje'. Fioletowe fiołki' też niczego sobie.
    Link do postu o candy jest tu:
    http://papierinozyczki.blogspot.com/2013/01/ekspresowe-candy.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  87. To ja proponuję wznowienie Lekcji miłości, bo te papierki pasują do wielu zastosowań :)
    Banerek w pasku bocznym
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Jakie miłe powitanie nowego roku - kolejne anielskie kolekcje :-) Co do wznowień, to chętnie powitałabym zestawy małych i dużych papierów "Herbatki dla dwojga" - spora ich część jest bardzo uniwersalna. Szkoda również, że kończy się seria Vintage idealnie pasująca min. do prac o tematyce ślubnej lub komunijnej.
    Banerek o cudownych papierach na bocznym pasku http://arteglazejowka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Cudowne lata z Herbatką dla dwojga....ha, coś tak jakoś mi to spasowało i słownie i ogólnie:0)...hi hi:)......aby móc znów zanurzyć w nich swoje łapki, hmmm...no i oczywista nożyczki:)...no wiec marzy mi się " w cudownych latach herbatka we dwojga:)...
    ...a te nowe sa przepiękne...i znów sie rozmarzyłam....normalnie dzisiejszy dzień będzie marzycielski:)
    samych takich wspaniałych i ciepłych dni wam życzę w nowym roku....i baaardzo twórczych!!!!!:)
    http://jedit-kolory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Galeria Papieru kolekcje wznawia!
    Co ona znowu wyprawia?!
    Papierowe szaleństwo jakieś chyba mnie ogarnie,
    A mój portfel będzie wyglądał marnie!
    Ale co tam, papiery rzecz ważna,
    I chce je mieć scraperka każda!
    Kolekcja The Best Of to pomysł świetny,
    A jego efekt będzie kwietny!
    W takiej kolekcji znaleźć się powinny
    Papierki co dają efekt dziecinny.
    Małe serduszka w kolorach czterech potrzebuję,
    Bo w robieniu kartek dziecięcych się lubuję.
    Cieniowane kropeczki z Cudownych Lat również by się przydały
    Bo ładny efekt na karteczkach dla dzieci by dały.
    Dziewczyny z Galerii są bardzo pracowite,
    A efekty tego dla nas niesamowite!
    Nowe kolekcje to jakieś cuda!
    Z nimi każda praca na pewno się uda!

    OdpowiedzUsuń
  91. Po wpisie Kasi będzie trudno....
    Nowe papiery - CUDNE!
    A czego mi brakuje? Zdecydowanie kropeczek z Kapuśniaczku! szczególnie tych z dużych papierów. Pasowały mi absolutnie do WSZYSTKIEGO! do każdego tematu i do każdej kolekcji: Galeryjnej czy innej.

    OdpowiedzUsuń
  92. Dla mnie niesamowicie podoba się kolekcja Herbatka dla dwojga, Fioletowe fiołki i Aż nastanie świt. Dla mnie mogłyby być one dostępny przez cały czas!

    Wielkie brawa za wspaniałą pracę!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  93. Piękne kolekcje. Swoją przygodę scrapbookingową rozpoczęłam od Waszych papierów. Kocham je bezgraniczną miłością :). Brakuje mi jednak "Herbatki dla dwojga", a za "Cudowne lata" dałabym się pociąć.

    OdpowiedzUsuń
  94. Kochany sklepiku jak dla mnie: papiery z pierwszej kolekcji Bożonarodzeniowej.. były NAJLEPSZE.. nie żeby teraz były gorsze.. ale tamte papiery szczególnie polubiłam.. a najbardziej.. http://2.bp.blogspot.com/_Zp7us6zSZyU/TLtQhDJspFI/AAAAAAAAAzQ/Cja3RQ-XRzw/s1600/P1080192.JPG oraz http://2.bp.blogspot.com/_Zp7us6zSZyU/TQ5g2TiwuSI/AAAAAAAAA-o/HX-AfzsJ3I8/s1600/P1080744.JPG - niestety nie pamiętam ich nazw;/

    Informacja o CANDY na moim blogu na pasku bocznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. Mi brakuje takiego papieru w kratkę zielono biało czerwoną z kolekcji Herbatka dla dwojga, a najlepiej całą tę kolekcję!
    Nowe papiery są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  96. Baaaardzo lubię nową kolekcję!!!

    W kolekcji The Best Of chciałabym aby ukazały się papiery Herbatka dla dwojga. To bardzo wszechstronna kolekcja, nadająca się do wielu prac. Dzięki niej usiądziemy przy stole przy filiżance herbaty, na deser zjemy babeczkę z wisienką, przeniesiemy się do słonecznego, owocowego sadu, a wieczorem nakryjemy się pledem w czerwoną kratę.

    Pozdrawiam ivonno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. z prezentowanych zestawów wpadła mi w oko Biała róża :) Chętnie zobaczyłabym na Waszych półkach Kapuśniaczek. Uwielbiam go za możliwość wszechstronnego zastosowania. No i jeszcze chętnie zobaczyłabym zestawy a nie pojedyncze papiery. Osobiście wolę kupić całość niż bawić się w kompletowanie, a niestety ostatnio cienko u Was z zestawami.

    OdpowiedzUsuń
  98. ja też ubóstwiam Wasze papiery,mi brakuje takiego kapuśniaczka brązowego w białe kropeczki bo zaczęłam album dawno temu i nie mam jak teraz skończyć bo jestem w połowie a brak tego papieru;/a album był(tzn .jest) ze zdjęciami ślubnymi moich rodziców;)wiec szczególny przynajmniej dla mnie.Te nowe są przecudne

    OdpowiedzUsuń
  99. Cudne papiery, co jeden to piękniejszy.
    A których mi brakuję...? Chyba Herbatki dla Dwojga.
    http://napolanie.blogspot.com/2013/01/142-candy.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Kocham wiosnę i ciepłą wiosenna pogodę
    kiedy listki na drzewach wyrastaja młode
    Kiedy zielenią się i kwitną grządki oraz parki
    A na klombach rosną mlecze- żółte ja kanarki.

    Tak pięknie dokoła,że aż serce rośnie
    więc z radością sięgam po papiery PRZEDWIOŚNIE
    dzięki którym można przesłać serdeczności,
    w kolorach natury, w kolorach miłości...

    Cudownym błękitem kuszą i zielenią świeżą
    niczym wiosenne niebo, niczym trawy nad Biebrzą
    Mają serca czerwone i zółte jak kwiaty,
    którymi kwiecień obsiał wiosenne rabaty

    Lecz kolekcja to nie jest wyłącznie wiosenna...
    walentynkowe marzenia także bowiem spełnia,
    przyda się też na albumik ze zdjeciami,
    na laurkę dla Ukochanej przedszkolnej Pani,
    na zakładkę do książki z okazji Dnia Mamy
    na pudełko świateczne,
    na kartkę dla Ani
    na magnesik serdeczny....

    do tego wszytkiego papier Wasz jest konieczny :)

    Wielkie uznanie za stworzenie nowych inspirujacych kolekcji. Ale proszę, nie zapominajcie o Przedwiośniu. Do Best Of zgłaszam Przedwiośnie -2 z błękitem i białymi serduszkami oaz delikatnymi kwaituszkami.

    pozdrwaim,
    Szczęścia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  101. jakież piękne te papiery.... znowu :) uwielbiam Wasze kwiatowe kolekcje :) no więc, oczywiście, moimi osobistymi The best of, i sugeruję je również do sklepowych, są papiery z kolekcji "Lekcja miłości". Nie powiem konkretnie który, bo nie wiem, wszystkie są cudowne, romantyczne, zarówno niebieskie, jak i różowe. Chyba najszybciej zużyłam właśnie tą kolekcję, bo zdawała mi się pasować na każda okazje. Powinny się znaleźć w serii The best of, ponieważ są przede wszystkim uniwersalne, pasują na każdą okazje. Zarówno na urodziny, gratulacje, czy ślub. Bo kto nie kocha róż? :)

    informuję: http://oliwkowepasje.blogspot.com/2013/01/galeria-papieru-rozdaje.html
    i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  102. wszystkie kolekcje są piękne uwielbiam robic z waszych papierów wiadomość o candy na pasku z prawej strony

    OdpowiedzUsuń
  103. wszystkie kolekcje są piękne wznowienie kolekcji jak dla mnie herbatka dla dwojga i kapuśniaczki uwielbiam robic z waszych papierów wiadomość o candy na pasku z prawej strony
    http://onka15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Bezapelacyjnie najpiękniejszym papierem jest kolekcja "Lekcja miłości" - widzę, że pojedyncze papiery są dostępne w sklepie, ale całej kolekcji nie ma (niedostępna).
    Dzisiaj miałam te papiery w rękach podczas zajęć z dziećmi w szkole i aż żal mi było ich ciąć.
    Chętnie przygarnę nowe kolekcje i przypatrzę się im z bliska :)
    Pozdrawiam,
    Magda
    www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. Biała róża przepiękna :)
    Dopiero zaczynam próby tworzenia z tak pięknymi papierami, ale muszę przyznać że podoba mi się to bardzo. Radość tworzenia i relaks w jednym :)Zachwycona jestem papierami z kolekcji Aż nastanie Świt, piękne, bardzo uniwersalne. Oczami wyobraźni widzę ich zastosowanie ;)
    No i Herbatka dla dwojga :) Ogromne możliwości w zastosowaniu :) Te kropeczki,krateczki i babeczki :) Z chęcią użyłabym również w formie kolażu w moich pracach malarskich :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę samych wspaniałości w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Hmmm, to trudne pytanie, bo jak wybrać między pięknym i pięknym?
    Jest wiele takich papierów, które bardzo mi się podobają ot choćby w kolekcji aż nastanie świt 04, to mój absolutny faworyt, czy świerszcz za kominem 06.
    Ze starszych kolekcji Tajemniczy ogród 01 i 04 to moje ulubione, czy usłane różami 02, kolekcja Herbatka dla dwojga genialna, zwłaszcza 01 i 05, oraz kapuśniaczek 05.
    Nowe kolekcje wyglądają przepięknie, zwłaszcza Biała Róża przypadła mi do gustu, no co poradzę, że lubię beże i kremy?

    Z wielka chęcią wezmę udział w Candy!
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  107. Zakochałam się!!! Patrzę na te cuda i chłonę każdy milimetr i buzia mi się śmieje :) Przepiękne! Biała Róża w szczególności zdobyła moje serce...
    A jeżeli chodzi o starsze kolekcje to wybranie jednej jedynej jest istną torturą, ponieważ każda jest niepowtarzalna i daje setki możliwości stworzenia czegoś fantastycznego i niepowtarzalnego w ciepłych wesołych klimatach, na romantyczną nutę albo z odrobiną tajemniczości. Dlatego ja poproszę chociaż odrobinkę z każdej kolekcji... please ;*

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  108. Kolekcje są rewelacyjne, i te kolory Białej Róży...mmm;) Ze starszych kolekcji, których już nie ma szczególnie bardzo brakuje mi kapuśniaczka- tego fajnego czerwonego;) ;oraz Cudowne Lata-szczególnie różowy i niebieski wzorek po jednej stronie krateczka,a po drugiej moje ulubione zawijaski;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  109. Przepiękne kolekcje! A ja nie zdążyłam się jeszcze nacieszyć Wielkim Błękitem (który jest obłędny i już jest moją ulubioną kolekcją).
    Dodruk... Hmmm.... To po kolei. Kratki z cudownych lat w rozmiarze 30x30 :) Dzięki intensywności kolorów są rewelacyjne do wszystkich prac dziecięcych, ale również do rozweselania tych poważniejszych. Błękitne i różowe zawijaso-listki - to kolejne papiery, których mi brakuje - są jednymi z bardziej uniwersalnych. Wykorzystywałam je regularnie jako tło, ponieważ nie miałam potem trudności z doborem dodatków :) Służyły mi (i służą, bo ścinki jeszcze mam) do kartek zabawnych, dziecięcych oraz eleganckich - dwukrotnie użyłam ich w zaproszeniach ślubnych. Marzę jeszcze o dodruku Przedwiośnia w formacie 15x15 - 05 i 06. Większość dziurkaczowych listków wycinam z tych papierów. Poza tym Kapuśniaczek w małym formacie - wszystkie papiery z tej kolekcji w jasnych kolorach. uwielbiam groszki i póki je miałam to z nich korzystałam - kolejne stworzone na tło, nieprzytłaczające i uniwersalne. I jeszcze jedno: duży Kapuśniaczek - kolor żółty i brązowy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  110. dziewczyny powymyslały takie cudne wierszyki ze juz napewno scraperki ktore nie maja zdolności lietrackich nie maja szans:((

    kolekcje sa odlotowe bardzo lubie wasze papierki..mam jeszcze troche w zapasie..ale pewnie sie skusze na Biała Róże jest genialna:))

    OdpowiedzUsuń
  111. Wasze otulone Anielskimi Skrzydłami papierki wręcz uwielbiam, kocham miłością dozgonną :) Cudownie mi się łączą z innymi papierkami, a same w sobie mają tyle uroku że można je stosować bez liku.
    Brakuje mi uniwersalnego "Kapuśniaczka", który idealnie pasował mi do wszystkiego. Sam stanowił istne delikatne piękno, a w połączeniu z innymi papierkami grał cudownie, wręcz poetycko.
    Brakuje mi papierku w nutki (choć widzę w nowych kolekcjach także). Jako że rodzinkę mam muzykalną to nutki uwielbiam stosować do tworzenia upominków dla Nich.
    Brakuje mi "Cudownych lat" tak uniwersalnych i wspaniałych że pięknie się komponowały w pracach dziecięcych i tych bardziej poważnych.
    "Herbatka dla dwojga" w kuchni mi zagrała i na przepiśnikach często lądowała, ale także była idealnym dodatkiem do prac świątecznych.
    "Usłane różami" me ukochane....to nich stworzyłam dwa komunijne albumy + album dla Przyjaciółki i póki jeszcze jakiś skrawek znajduję to wykorzystuję w albumach właśnie :)

    A Nowe Kolekcje....cudownie zaczarowane, a Anielską lekkością robione. Zarówno "Białą różę" jak i "Love story" w albumach bym wykorzystała, bo rok ten obfituje u mnie w różne wspaniałe rocznice :)

    Buziaki i uściski posyłam dla Anielskiego Zespołu :*

    OdpowiedzUsuń
  112. Śliczne papiery, Biała Róża wygląda na idealną do ślubnych tematów, a Love story tez ma ciekawe wzory, i nie za bardzo różowe :)W
    przebojach" widziała bym całą kolekcję "Usłane rózami - oby się nigdy nie skończyła - , jasne kolory "Kapuśniaczka" i zielenie z "Przedwiośnia". W ogóle większość waszych kolekcji jest na tyle uniwersalna, że najchętniej zrobiła bym sobie zapas do końca życia/scrapowania, tylko musiała bym im kupić drugie mieszkanie :P

    OdpowiedzUsuń
  113. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger