17:40

Guziki

sasilla
Tematem jaki został ustalony na dzień dzisiejszy były guziki. Zainspirowana naszymi nowymi kolekcjami postanowiłam też się przyłączyć i wykonałam kolejna "przekręcaną kartkę"
Użyte papiery pochodzą z z bloczka z kolekcji "Love Story".










Bea
Guziki są bardzo często używanym dodatkiem w scrapbookingu i przyznaję
szczerze - lubię je! W tym albumie użyłam guzików rozmaitych -
typowych, okrągłych z otworkami, papierowych, guzików w kształcie
kwiatków, a nawet - przy kokardkach - w kształcie smoczka.  Najwięcej
guziczków umieściłam na okładce są one niczym kwiatowa rabatka wraz z
listkami zielonymi.
 








JaMajka
Strona art journala z papieru "Aż nastanie świt" w pięknej vintażowej szarości pokryłam gesso na dwa sposoby, wykorzystałam też taśmy washi. W tle można znaleźć ciekawy stempel guzikowy, wykonany za pomocą specjalnej pianki, w której można odciskać dowolne przedmioty. Całość sprawia tajemnicze wrażenie, a dopełnia ją zdjęcie młodzieńca (żołnierza?) w rozpiętej marynarce. Dobrałam do tego intrygujący cytat Goethe'go - i voila.
 


AgnieszkaBe
Ponieważ w zeszłym roku zrobiłam raptem 3 albumy w tym roku postanowiłam się poprawić w tej kwestii. Dzisiaj pokażę Wam część albumu...powiedzmy, że to moje postanowienia na Nowy Rok...bardziej nazwałabym je oczekiwaniami...bo wiadomo jak to jest z noworocznymi postanowieniami. Wykorzystałam tutaj mix kolekcji - Lekcja Miłości, Świerszcz za kominem, Aż nastanie świt i Usłane różami oraz w końcu ruszyłam swój zapas guzików. Narazie pokażę wam tylko 3 strony mojego albumu, ponieważ nad resztą oczekiwań muszę się porządnie zastanowić :)


2 komentarze:

  1. Dzięki Waszym inspiracjom również się zaguzikowałam:)http://www.ankahanka.blogspot.com/2013/01/happybee-birthday.html
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger