11:05

Walentynki

Witajcie!
Ponieważ pomyliły mi się dni i tygodnie to już wczoraj pokazałam te kartki na moim blogu... Nie wiem, ten czas jakoś tak leci... Ja byłam pewna, że ferie to za 2 tygodnie a to się okazało, że już w ten poniedziałek się zaczynają. Potem zaczęły mi się plątać dni i myślałam, że wczoraj był czwartek. Czy Wam też czas tak pędzi?
Dzisiejsze Walentynki powstały z prześlicznej kolekcji Love story Chciałoby się napisać "najnowszej" kolekcji ale nie bo Galeria Papieru pędzi jeszcze szybciej niż czas i lada moment na półkach sklepu wylądują kolejne przecudne papierki. Ale o tym chyba przeczytał już każdy w poprzednim poście?!
A dwie z dzisiejszych kartek trafiły na aukcje charytatywne, o czym możecie przeczytać na moim blogu.
No a teraz już zdjęcia. I kolekcja Love story w roli głównej

Miłego dnia
Zuzia










9 komentarzy:

Copyright © Paper Heaven , Blogger