09:30

Na księżycu

Pisałam już nie raz, że galeriowe papiery są wprost stworzone do robienia dziecięcych prac i zdania nie zmieniam. Dziś kartka dla nowo narodzonego maluszka. Do jej zrobienia użyłam papierów z kolekcji Cudowne Lata. Kartka ma formę schodkową, jak ją wykonać pokazywałam tutaj. Obrazek to wydruk, jednak dodałam cieniowane tuszem chmurki (tutaj ich wykonanie pokazuje Sasilla), przykleiłam też kilka kolorowych serduszek powtarzając motyw z obrazka.

I have written more than once that papers from Galeria Papieru are just perfect designed to make children's works and I still insist that. Today card is made for a newborn baby. I used papers from the collection  Cudowne Lata.  This is a stepped card, I showed how to do it here. Picture was printed, but I added ink shaded  clouds (here Sasilla shows how to do it), also sticked a few colorful hearts repeating the theme from the image.



7 komentarzy:

  1. Wow gorgeous card, the colours and papers are beautiful

    Greets Jannie

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna i szalenie słodka kartka!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy ten maluszek i pięknie pokolorowany. Lubię galeriowe papiery ze względu na nienarzucającą się kolorystykę i delikatne wzory oraz fakt, że można łączyć papiery z różnych kolekcji. Poza tym papiery są fajne w dotyku i dobrze się z nimi pracuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite światło bije z tej karteczki. Piękna i fantastyczne zdjęcia :)Brawo dla fotografa

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję, obrazek jest wydrukowany w kolorze, a zdjęcia robię sama :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger