19:57

Róża

Bea

Na temat RÓŻA trudno nie zrobić sercowej kartki z motywem róży - zwłaszcza, że na Galeriowych pólkach od niedawna jest cudna, różowo-sercowa książeczka papierów Love Story. Mojej róży dorobiłam skrzydełka z stemplowej odbitki, a napis kocham - to fragment z arkusza Love Story. Przy tym temacie również trudno pominąć kolejną nowość Galerii Papieru - kolekcję Biała Róża. Tym razem nie zrobiłam czystej, romantycznej pracy, a bardzo mediowo "brudny" scrap z Biszkoptem.


 


 








 JaMajka
Karta art journala powstała z nowiutkiej, pachnącej kolekcji "Biała róża" w bloczku, który zawierał piękną niespodziankę na odwrocie okładki: papier w liście. Wykorzystałam ten papier na tło mojej pracy. Motyw róży odbiłam na różanym papierze z bloczka "Love story", we wzór cieniowanych róż - uzyskałam bardzo naturalny efekt bez dodatkowego kolorowania stempla. Dodałam gesso, ozdobne taśmy, zaś listki obrysowałam białym żelopisem - efektem jest jasny, czysty i pełen nostalgii kolaż.






AgnieszkaBe
No jeśli temat róża to oczywiście kolekcja Usłane Różami. A dokładniej papier 02, z którego można wyciąć wiele pięknych kwiatowych elementów.







2 komentarze:

  1. Obejrzałam wszystkie prace- są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Seu blog é lindo e os seus trabalhos são encantadores!
    Parabéns!

    Abraços,
    Fabiana (Brasil).

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger