23:30

Dziadkowie

 JaMajka
Karta art journala powstała z papieru z kolekcji "Biała róża", wzór przypomina delikatną koronkę z wzorem florystycznym. Żeby uwypuklić ten efekt, poprawiłam wzór białym żelopisem, zależało mi, żeby był widoczny pod kolażem. Z tego też powodu nie użyłam zbyt wielu mediów. Ważnym elementem są napisy (recykling opakowania od kwiatków Primy), które zawierają kilka słów opisujących więź zobrazowaną przez splecione dłonie. Jest to obraz, który bardzo mnie poruszył i chciałam go wykorzystać w kolażu, nie dodałam żadnego komentarza od siebie, oprócz słów w tle - niech każdy odczyta tę pracę tak, jak chce, w nawiązaniu do tematu "dziadkowie"...



 AgnieszkaBe
Jak Dziadkowie to oczywiście kartki ze zdjęciem ich ulubieńca. Dla jednych Dziadków wybrałam kolor różowy a to dla tego, że teściowa marzy o wnusi...wychowała 3 synów, ma 2 wnuków i trzeci w drodze :) A dla drugich Dziadków żywe kolory bo takie lubią :) Użyłam tutaj mixu kolekcji - Aż nastanie Świt, Wielki Błękit, Lekcja Miłości i Cudowne Lata.







 Bea
Już jutro Dzień Babci, a zaraz potem Dzień Dziadka - takiej okazji
przy kartkowaniu nie sposób pominąć. Pokazuję dwie kartki - jedna
powstała z połączenia papierów kolekcji Aż nastanie świt i Wielkiego
Błękitu, a druga to błękit z Usłane Różami z kremem Białej róży.







3 komentarze:

Copyright © Paper Heaven , Blogger