17:49

Aż Nastanie Świt

Do Galerii Papieru zawitała właśnie nowa kolekcja:
A w niej cała masa znanych i lubianych wzorów w delikatnych szarościach. 
Papiery świetnie komponują się między sobą pozwalając na stworzenie subtelnych, klasycznych prac. 
Poza tym są świetne w połączeniu z poprzednimi, bardziej kolorowymi kolekcjami.

Papiery dostępne są w sklepie jako pojedyncze wzory a także jako nowość - bloczek 12 arkuszy (po dwa razy każdy z papierów) plus bonusowy wzór dostępny na wewnętrznej stronie okładki. 



Poza tym na półki wróciła tak pożądana przez klientów kolekcja 
Jako iż sezon świąteczny jest już w pełni, dodruk jest w niewielkim nakładzie  - warto się spieszyć z zakupami!


Poza tym dorzuciliśmy kolejne obrazki bożonarodzeniowe



11 komentarzy:

  1. OOO,ciekawa propozycja zwłaszcza jeśli chodzi o łączenie tej kolekcji z innymi-kolorowymi;))

    OdpowiedzUsuń
  2. O Galerio! Ale nas rozpieszczasz! :D Jednak boję się wejść do sklepiku bo jeszcze skończy się to mym bankructwem ;) Świetne nowości!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaaaa.... a ja się zastanawiałam czy będzie jeszcze coś nowego... Biegnę do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolekcja! Szarości są bardzo uniwersalne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te szarości są po prostu piękne =]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo!! Coś czuję, że szykują się większe zakupy, jeszcze nie zdążyłam nabyć niebieściutkiej kolekcji,a tu już kolejne cudo! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To ostatnio mój ulubiony kolor, nawet do kartek świątecznych :) Już lecę na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ech, a ja dopiero co zrobiłam zakupy... ;)
    Piękne te papiery, a obrazki cudeńka!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger