22:29

Ozdoby i prezenty

JaMajka

Pudełeczka "mittenka" i "choinka" - zostały wykonane z brystolu i ozdobione papierami - Świerszcz za Kominem 01 i 02. Wzory rozrysowałam na papierze, dodałam "boczki" i zakładki, skleiłam spody i pokrywki, zaś brzegi rękawiczki dodatkowo zamaskowałam taśmą washi. Pudełeczka ozdobiłam pomponami, ceramicznymi "piernikowymi" serduszkami, wycinankami z dziurkaczy, guzikami, perełkami w płynie i białym żelopisem.



3 choinki - odrobina recyklingu i niebanalna ozdoba domu na Święta. Podstawki zostały wykonane z pociętej tubki po papierze toaletowym, okleiłam je bordową stroną Świerszcz za Kominem 02, przewiązałam sznurkiem lnianym i dodałam guziczek. Nacięłam je do połowy w dwóch miejscach, żeby trzymały "choinki". Same "choinki" to brystol z naklejonym trójkątem drugiej strony papieru Świerszcz za Kominem 02. Jedyną ozdobą choinek są białe i czerwone perełki w płynie.


Hogata

Kieszonkowy stojaczek na prezent.
Stojaczek ma dwie kieszonki, w jednej można umieścić drobny upominek, np. czekoladkę, pierniczek, a w drugiej kartkę z życzeniami.
Stojaczek ze Świerszcza za Kominem 04
 
 
Prosta świąteczna ozdoba w postaci rozetki umieszczonej na patyczku. Można wykorzystać patyk do szaszłyków lub długą drewnianą bagietkę do kawy.
Użyłam Świerszcza za Kominem 02, Świerszcza za Kominem 3, Świerszcza za Kominem 06 i Wielki Błękit 03.
 

 
 
 

1 komentarz:

Copyright © Paper Heaven , Blogger