16:35

Mój ulubiony

JaMajka
Strona powstała z papieru "Wielki Błękit", wykorzystałam obydwie strony arkusza. Całość miała być nieco mglista, rozmyta stąd gesso i mgiełki w odcieniach błękitu i turkusu. Do tego zdjęcie zamglonej alei, taki widok uwielbiam o tej porze roku, a zwłaszcza wtedy, kiedy podziwiam go z własnego fotela z kubkiem gorącej herbaty w dłoni.







AgnieszkaBe
Nie od dziś wiadomo, że uwielbiam kolor różowy. I wcale się tego nie wstydzę. Uwielbiam wszystkie odcienie różu. Uwielbiam różowe ciuchy, różową biżuterię i różowe dodatki. Dlatego postanowiłam stworzyć kilka kartek, właśnie różowych na różne okazje. Do czego idealnie wpasowała się kolekcja Lekcja Miłości i Usłane Różami.









Bea
Na dzisiejszy temat wybrałam MOJE ULUBIONE kolory, kształty, zapachy, papiery i ćwieki. Kocham jezioro,las i niebo, więc kocham błękit i zieleń - w takich kolorach zrobiłam moje prace w ulubionych kształtach. Do zrobienia słodkich babeczek użyłam papierów z kolekcji Usłane Różami, a do nich dołączyłam, kwiatki, listki i ćwieki, także te ulubione - w błękitno-białą kratkę. A zapach... musicie na słowo uwierzyć - pachną wanilią! 




 

3 komentarze:

  1. aż ślinka leci na te babeczki- są przecudne, karteczki również ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się zastanawiam jak ty te napisy zrobiłaś na LO - bo one na tych papierach są ale lekko widoczne a tu takie czarne - czy to stemple?
    Pięknie wyglądają wszystkie prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello, I love your blog. All your creations are so beautiful and so many detail. Thank you for sharing.
    Claire

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger