14:10

Krok po kroku- kopertówka dla leniwych

Witajcie, dzisiejsze "Krok po kroku" trudno nazwać kursem bo jest to niezwykle prosta sprawa ale... Któregoś dnia zapragnęłam zrobić kopertówkę. Znalazłam w sieci kilka kursów, ale żaden nie okazał się dla mnie satysfakcjonujący. Zmarnowałam kupę papieru aż wpadłam na zupełnie prosty pomysł, polegający na... Sami zobaczcie.

Potrzebujemy
- kartkę kartonu A4
- trymer
- bigownicę (chyba, że macie inny sposób na estetyczne zaginanie papieru)
- klej

Kartkę A4 bigujemy w dwóch miejscach. Kolejne zdjęcia pokażą w jakich miejscach ja to zrobiłam ale tak naprawdę sami możecie regulować sobie odległości, zmniejszając lub zwiększając rozmiar kopertówki. Nadmiar papieru  odcinamy.





Następnie smarujemy klejem dwa brzegi kopertówki. To będzie nasza kieszonka na kartkę z życzeniami bądź pieniążek




  Teraz pozostaje nam już tylko ozdobić kartkę na zewnątrz i w środku. Można również przed naklejeniem papieru dodać wstążeczki w odpowiednich miejscach tak aby można było związać kopertówkę. Poniżej moja wersja. Prosta, łatwa i przyjemna.
Połączyłam tu ulubione kolekcje Wielki błękit, Świerszcz za kominem oraz resztki brązowego Kapuśniaczka.

Jak Wam się podoba taka wersja kopertówki? Proste, prawda? Może nie wygląda tak jak tradycyjne kopertówki ale przyznam, że taka wersja mnie dużo bardziej się podoba. Nie tylko dlatego, że robi się ją niezwykle szybko.




11 komentarzy:

  1. Super pomysł :) Nigdy nie umiem tak pozaginać, żeby było równo, w tej wersji nie będzie takiego problemu :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kursik!! wielkie dzięki! ja na pewno skorzystam :O)

    OdpowiedzUsuń
  3. super kurs... zabieram się do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no łatwiejszej wersji już chyba nie znajdę ;p
    efekt super! dzieki za pomysł.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc nie sądziłam, że komukolwiek może się to przydać...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło na to,że jestem leniwa bo takie robię najczęściej:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też się bardzo podoba. Jestem leniwa i na pewno taką zrobię, nie jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. me encanta que buena idea para las estrenas de navidad!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kurs, a ile mniej papieru idzie na ten wariant

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także to wyukorzystam,dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger