18:29

Miłość

AgnieszkaBe
Jeżeli ktoś uwielbia wycinać elementy z papierów tak jak ja, zapraszam do wykorzystania kolekcji Usłane różami. Kwiaty są łatwe do wycięcia...to dla tych niecierpliwych jak ja i dają naprawdę piękny i delikatny efekt.





 JaMajka
Karta art journala powstała na bazie z papieru Świerszcz za
Kominem 06, wykorzystałam stronę w drobne kropki. Dokleiłam kilka fragmentów papieru "połówkowego" Świerszcz za Kominem 02 w kratkę i szachownicę.
Dodałam gazę, wycinanki z maszynki, taśmę. Pracę miejscami pokryłam gesso a następnie glimmer mistami w zieleni. Wykorzystałam bardzo tajemnicze i zagadkowe zdjęcie, które mocno skojarzyło mi się z miłością - żeby kochać, trzeba mieć kogo.



Bea
Przypieczętowaniem miłości, jest ślub, zrobiłam więc na dziś kartkę z okazji tej uroczystości. Głównym motywem są tu dwa ptaszki w "gnieździe" - sercu i złączone sercem - graficznym symbolem miłości. Do wykonania tej kartki wykorzystałam Wielki Błękit 04 oraz Świerszcz za kominem 2 i 06.




2 komentarze:

Copyright © Paper Heaven , Blogger