09:56

Zimowe tagi

Dziś przygotowałam dla Was trzy kartki tagowe.Wszystkie mają podobny układ, ale różnią się kolorami. Do ich wykonania postanowiłam wykorzystać motyw śnieżynek znajdujący się na zimowych papierach Galerii Papieru. Z arkuszy Wielkiego Błękitu 06, Świerszcza za Kominem 05 oraz Aż nastanie świt 03 wycięłam dokładnie po 2-3 śnieżynki w różnych rozmiarach i w połączeniu z ażurowymi serwetkami stworzyłam takie przestrzenne gwiazdy. Dodałam wycięte gałązki ostrokrzewu i jemioły oraz perłowe kropeczki dla ozdoby.

Today I prepared for you three tag-cards. They all have a similar layout, but with different colors. I decided to make them using the snowflakes motifs from Galeria Papieru winter papers. I used The  Big Blue 06, The Crickets on the Hearth 05 and Till the end of the night 03, carefully cut out 2-3 snowflakes in different sizes and in combination with white doilies I created this dimensional snowflake stars. I added sprigs of holly and mistletoe and pearl dots for decoration.



5 komentarzy:

Copyright © Paper Heaven , Blogger