14:46

Aż nastanie świt .......

Jak zobaczyłam tytuł tej kolekcji wiedziałam, że będzie ona wyjątkowa i nie myliłam się. Uwielbiam zimowe wieczory z książką, przenoszę się chociaż na chwilę w inny świat i właśnie ta kolekcja z takim światem mi się kojarzy.
W tej kartce w zasadzie jest dokładna interpretacja tego tytułu...
Tak wygląda świąteczny świt, szary i bardzo mroźny, jak nie wierzycie zamknijcie na chwilę oczy i wyobraźcie to sobie......

Do zrobienia kartek wykorzystałam papiery z kolekcji:
Aż nastanie świt
Świerszcz za Kominem





Pozdrawiam serdecznie i życzę jak zwykle twórczego weekendu :)

9 komentarzy:

  1. znam to okno :D ze swojej wygranej kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fanastyczne, pięknie uchwycone zimowe wieczorowe chwile.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! :)
    Papiery też cudowne! Już zakupiłam i czekają na pocięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka. Fantastycznie dobrane dodatki i aż by się już chciało zobaczyć choinkę w oknie w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Очень красивая, стильная открытка! Super!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger