19:27

KROPLE

Bea

KROPLE, jako, że bardzo już jestem w klimacie świątecznym, skojarzyły mi się z zamrożonymi cząstkami wody... śnieżynkami. Dlatego powstały kartki z płatkami śniegu właśnie, niemal bliźniacze - jak dwie krople wody - dwie śnieżynki, podobne, ale każda inna. Do ich wykonania użyłam dwóch papierów z kolekcji Świerszcz za kominem - 04 i 06.  Dodatkowo środki śnieżynek to krople, w których uwięziłam małe obrazki z Mikołajami.





 AgnieszkaBe

Gdy zobaczyłam temat od razu do głowy wszedł właśnie ten tytuł scrapa...nie wiem dlaczego. Wprost przeciwnie do klimatu zdjęcia, postanowiłam stworzyć coś lekkiego i kwiecistego. Z pomocą przyszła mi kolekcja Usłane różami.






JaMajka
 Strona art journala powstała na bazie papieru "Usłane różami" i 06 w drobne białe kropki

Temat "krople" skojarzył mi się z powiedzeniem "jak dwie krople wody", jednak potraktowałam je nieco przekornie - co by było, gdyby krople były trzy? Stąd trzy siostry - zdjęcie  w odcieniu sepii, które idealnie zgrało się z odcieniem papieru i stworzyło atmosferę sielską, rodzinną i w stylu vintage. Oprawiłam całość różnymi odcieniami beżu, brązu i różu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger