11:18

Kursik na ozdobę choinkową

Dzisiaj przygotowałam bardzo prosty kurs na wykonanie ozdoby choinkowej, która może też stanowić centralną ozdobę kartki światecznej. Ozdoba jest łatwa do wykonania, można ją wykonać z dziećmi w szkole czy w domu. Potrzebny nam będzie papier dwustronny, tutaj wykorzystałam Wielki Błękit , dziurkacz o średnicy koła 5 cm, klej, kawałek sznurka i dwie ozdobne gwiazdki lub ćwiek.
Zrobiłam tyle szczegółowych zdjęć, że moje komentarze są chyba zbyteczne, gdyby ktoś miał pytania to proszę je zadać w komentarzach do posta.

Zapraszam na kurs :)


















Na koniec nałożyłam na brzegi ozdoby oraz na gwiazdkę klej Magic i posypałam brokatem. Resztę brokatu zsypałam i tak oto prezentuje się gotowa ozdoba:


Pozdrawiam serdecznie :)


13 komentarzy:

  1. Cudowny,czytelnie przedstawiony kursik! Bardzo mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful creation,thank you for the sharing!!!Pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kurs, napewno zrobię takie gwiazdki na Święta! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny kursik :) koniecznie muszę skorzystać i zrobić taką zawieszkę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuuper kursik!!! Już biorę się do roboty, ale też jako elementy do kartek.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny fotokursik :)
    Proponuję ominąć jeden krok podczas składania,
    kółek nie trzeba składać dwa razy, wystarczy tylko jedno złożenie na pół.
    Tutaj bez tego dodatkowego złożenia:
    http://scrapgaleria.blogspot.com/2010/10/kwiatek-origami.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za podpowiedź :) trzeba będzie wypróbować, ja gdzies kiedyś widziałam i doszłam sama do tego, ale jak ktoś łatwiej wymyślił to naprawdę warto skorzystać :) dzięki Irenko :)

      Usuń
    2. obejrzałam, rzeczywiście można nie składać, ale dla początkujących łatwiej jest mieć te złożenia bo lepiej zagiąć, wiem cos o tym, bo nie jestem poczatkującą w tych rzeczach a jednak złożyć równo łatwo nie jest :) tak więc ta wersja jest dla początkujących tamta dla zaawansowanych :)

      Usuń
  7. Ciekawe i do zrobienia :) dziękuję Ci za kurs :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna i bardzo fajny kursik. Na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful!
    Thanks so much for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bankowo skorzystam!!!
    Super kursik:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger