21:23

Ozdoby choinkowe

Bea

"Bardzo lubię choinki ubrane w pamiątki, czyli tak w stylu "wieś tańczy i śpiewa" jak mawia moja koleżanka. Po prostu lubię, gdy na choince są różności - moje ulubione bombki z dzieciństwa, prezentowe bombki, zabawki dzieciaków, różności... Lubię też sama coś przygotować i powiesić na choince, a ulubiony mój kształt to bombka sopelkowa. Tym razem zrobiłam ją z papierów Wielki Błękit i ozdobiłam obrazkiem z jednej strony, a z tyłu przestrzenną kompozycją."




 


Zuziucha

Bombka zuziuchy składa się z drobnych paseczków odciętych z różnych kolekcji m.in "Wielki Błękit", "Kapuśniaczek", "Świerszcz za Kominem" i innych.


5 komentarzy:

  1. Prześliczne i bardzo pomysłowe. Pozdrawiam cieplutko Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja, w końcu "wiejska'' choinka jest bardziej prawdziwa i tradycyjna niż taka miejska = coca cola :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne!!! idelane na styl' wieś tanczy' tez taki choinkowy uwielbiam!!! :) ...w koncu choinka;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy przez środek tej bombki paseczkowej jest jakiś drucik czy coś co utrzymuje całość??

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger