22:59

Wokół prezentów!

Allbody
Do ich wykonania wykorzystałam paski z obrazkami, a raczej i wzorzystą stronę i wykrojnikowe wycinanki.
 


Bea
Gdy zabraknie nam papieru do pakowania wykorzystajmy także szary kawałek, na którym był nawinięty papier kolorowy. Do tak skromnie opakowanego prezentu dodajmy tylko jakiś uroczy tag - swoje zrobiłam z kolekcji Świerszcz za kominem - i prezent zapakowany




 Mała szara torebeczka z papieru może stać się pięknym opakowaniem gdy odrobinę nad tym popracujemy. Wystarczy kawałek papieru, serwetka, obrazek... i już świąteczne opakowanie gotowe! Użyłam papierów Świerszcz za kominem.




Hogata
Proste w formie delikatne zawieszki w nieświątecznych kolorach. Aż nastanie świt 03, Świerszcz za Kominem 1, Usłane różami 05, Usłane różami 06




JaMajka

Bilecik - ruloniki powstały z połówek papieru Świerszcz za Kominem 06 i 05. Ruloniki dodatkowo przeszyłam na środku czerwoną nicią, przyklejone są do bazy z jasnej strony papieru Świerszcz za Kominem 04, zaś bazę całego bileciku stanowi bordowa strona tego samego papieru. Całość ozdobiłam gazą, czerwonymi guziczkami, ćwiekiem i wstążeczką w kratkę nawiązującą do wzorów na choince.



A żeby był prezent potrzeba listu!

AgnieszkaBe
W tym roku postanowiłam dzieciakom przygotować prawdziwe listy do św. Mikołaja. Do ich zrobienia użyłam Świerszcza za kominem. Listy są już wysłane więc zobaczymy co św.Mikołaj przyniesie im w tym roku ;)

 



3 komentarze:

  1. Uwielbiam tak zapakowane prezenty! Niedługo będzie trzeba pakować :)
    A tak pakowałam w zeszłym roku: http://alexandra-mojepasje.blogspot.com/2011/12/dla-mikoajki-2011.html
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe i efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ale tu cudowności znalazłam :)) Moje naj to pierwsze karteczki na prezenty są cudne !!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger